“חוויה מרוממת, מפנקת ומשחררת כמו החגים ב’כינר’ – עוד לא היתה לנו”

עם תום תקופת החגים מספרים אורחי בית המלון היוקרתי המועדף על הציבור החרדי - 'כינר-גליל' שלחופה של הכינרת, על החוויה שקיבלו בעת שהותם במלון - בהתרוממות הרוח ובפינוק מושלם, וללא שום פשרות ברוחניות ובגשמיות • ומה היו התכניות המיוחדות מהן נהנו הפעם אורחי 'כינר'?
חרדים 10
כ"ט תשרי התשע"ט / 08.10.2018 14:05

תקופת החגים, הכוללת את הימים הנוראים ואת שמונת ימי החג שלאחריהם, היא זמן של חוויות רוחניות נעלות, של תשובה, תפילה ושמחה פורצת גבולות.

אולם בקרב משפחות רבות היא מאופיינת גם כתקופה של לחץ וחשש, מההכנות הרבות הנלוות, הכמעט בלתי אפשריות עבור אלו שמקיימים במקביל גם סדר יום סטנדרטי, ומעכירות לעתים קרובות את ההנאה מהחגים עבור בני המשפחה.

גם את תקופת החגים האחרונה, כמו בכל חג, שבת וסתם לאורך השנה, העבירו משפחות רבות בבית המלון ‘כינר גליל’, הנחשב למלון המועדף באופן גורף על הציבור החרדי, בשל העובדה שהוא מעניק לאורחיו את החוויה המפנקת והמושלמת מכל הבחינות.

כמה מהמשפחות הללו מספרות על רמה אחרת של אירוח, שאפשרה להן לחוות את החגים עד הסוף, בלי לחץ מראש וברמת ההתרוממות וההנאה המקסימליות שיכלו לצפות לה.

משפחת ו’ משכונת הר-נוף שבירושלים התארחה ב’כינר-גליל’ מהחג הראשון של סוכות ועד ערב שמחת תורה. אם המשפחה, א’, מספרת על תחושותיה ותחושות יתר בני המשפחה לאחר החג המרומם שחגגו על שפת הכינרת, בבית המלון המפואר והמהודר שכמו הותאם במיוחד עבורם.

“עבורי, לעבור את התקופה שלפני סוכות, כולל יום כיפור, השבתות וימי החול, מבלי הצורך להתכונן כל הזמן עם המאכלים, הקישוטים, וכל יתר ההכנות והדאגות שהעיקו עלי כל שנה לפני החג ובמהלכו, זו כבר היתה חגיגה מושלמת. אבל כשהגענו ל’כינר-גליל’ הבנתי שלזה אפילו לא יכולתי לצפות.

“הצוות פשוט דאג לכל מה שרק רצינו, הארוחות היו טעימות וכל הילדים קיבלו את המאכלים שהם אוהבים, המיטות והחדרים מפנקים לגמרי, יכולתי אפילו ליהנות מבית הכנסת בלי דאגות, התכניות וההפעלות המרתקות היו בדיוק במינון שרצינו – והכינרת הצמודה, שאליה אפשר להיכנס מתי שרק רוצים וגם להשקיף עליה מהחלון, ושלא לדבר על האטרקציות הסמוכות בגולן. אין, זה פשוט היה חלום..”

ג’, אביה של משפחה מאלעד שהתארחה בראש השנה בבית המלון, סיפר על חוויה נדירה של התעלות. “זה היה הראש השנה האולטימטיבי מצדי. להתפלל את כל התפילות באווירה הישיבתית לה הורגלתי, להתרגש עד הסוף ב’המלך’ וב’ונתנה תוקף’ עם החזן המיוחד אבי מילר, שלא לדבר על ה’תשליך’ בכנרת, לצד היכולת ליהנות מחוויית אירוח מושלמת בכל ההיבטים, בחדרים, בסעודות ומבלי צורך לדאוג ולהיערך מראש לכל הפרטים, כשצוות המלון מצליח לגמרי לתת לנו את התחושה ששום דבר לא מוטל עלינו – וגם באמת לספק את המעטפת הטובה יותר לחוות את אווירת החג”.

עבור מי ששוקלים מתי לתזמן את חופשתם הבאה ב’כינר-גליל’, הנחנו את ידינו על רשימת התכניות שליוותה את חגי תשרי בבית המלון, לצד חווית האירוח שממנה נהנים אורחי המלון בכל השנה כולה.

הרשימה מתחילה למעשה כבר בסוף חודש אלול, כאשר בשבת שלפני ראש השנה נהנו אורחי המלון לגלות כי המרצה הנודע והמרתק שבת לצידם ומסר שיעורים מעמיקים על מהותו של החג המתקרב, על המלכת הקב”ה, ההיבטים השונים של יום הדין שבו כל באי עולם עוברים כבני מרון ועוד.

לאחר מכן בראש השנה עבר לפני התיבה בבית המלון החזן הנודע אבי מילר, בעוד הרב שלמה ריין מסר שיעורים מרתקים מעניינא דיומא. בשבת שובה התארח ב’כינר-גליל’ שחקן הכדורסל לשעבר דורון שפר, שריתק את כל הנוכחים בסיפורו האישי המדהים, הכולל חזרה בתשובה לאורחות ישראל סבא והתמודדות בגבורה עם המחלה הנוראה.

בחול המועד סוכות נהנו אורחי המלון ממופע של הקוסם שימי אילוזיני, שבמהלכו חשף כמה מסודות המקצוע הבלתי ניתנים לפיצוח, העומדים מאחורי חלק מקסמיו. זאת, לצד הופעה מוסיקלית ייחודית של הפייטן נתן דעי, שמחת בית השואבה עם הזמר שמעון טובול, לצד סדנת בובות, סדנת פיסול במרציפן, מופע להטוטים, ספורט אתגרי והפעלות נוספות כמיטב המסורת לילדים המתארחים ב’כינר-גליל’.

התכניות הללו התלוו כאמור לחוויית האירוח המפנקת והנדירה ממנה נהנים תמיד אורחי המלון, לה קדם כרגיל תכנון מוקדם ומקיף של צוות הנהלת המלון כבר חודשים רבים. צוות מיוחד ומקצועי עמד לרשות האורחים לאורך כל שעות היממה, והנופשים נהנו משפע קולינרי, טעים עשיר ויוקרתי שיוצא בכל אחת מהארוחות לציבור האורחים. זאת, ברמת הכשרות המדוקדקת והמהודרת ביותר, כאשר כל תהליך הייצור, הבישול והאפייה של מטעמי המלון, נמצאים תחת פיקוח הלכתי צמוד.

• כתבה אינפורמטיבית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות