בנט גם נגד כחלון: “מושך שמאלה. ליברמן וכחלון במרכז, אנחנו בימין”

בנט תוקף את שר האוצר משה כחלון בעקבות הכשלת חקיקת פסקת ההתגברות: "בולם במידה רבה חלק מהניסיונות שלנו לשנות את מערכת המשפט. זו דוגמה לממשלה ימנית שנגררת למדיניות שמאל"
אריה ריבקינד
כ"ה תשרי התשע"ט / 04.10.2018 10:46

שר החינוך ויו”ר הבית היהודי נפתלי בנט, תוקף, בראיון שהעניק לעיתון ‘ישראל היום’ ויפורסם מחר (שישי) את עמיתו לשולחן הממשלה שר האוצר משה כחלון.

לטענת בנט, כחלון מושך את מדיניות הממשלה שמאלה, בעיקר בכל הנוגע לרפורמות הנדרשות במערכת המשפט: “יש ספר שנקרא ‘למה בוחרים ימין ומקבלים שמאל’. על זה הבחירות הבאות”.

בנט ציין: “בנושא המסתננים הבאנו את פסקת ההתגברות, כחלון אמר ‘אני עוצר את זה’, וזה נתקע. כחלון אמר: ‘אני רואה עצמי כמגן של בית המשפט העליון’, ובעצם בולם במידה רבה חלק מהניסיונות שלנו לשנות את מערכת המשפט. בסוף בא שותף משמאל ומושך את המערכה שמאלה. זה משיכה בחבל בינינו לבין השותפות”.

לדבריו, “בממשלה הקודמת היו לפיד ולבני משמאל ואנחנו מימין. בממשלה הזו ליברמן וכחלון במרכז ואנחנו בימין. בסוף, מכיוון שנתניהו היה ראש הממשלה, מה שיקבע את אופייה של מדיניות הממשלה הוא העצמה של השותפים”.

בנט הוסיף, כי בכוונתו לחוקק במהלך מושב החורף את החוק למניעת הסתננות: “אי אפשר בלי פסקת התגברות. לצערי כחלון הטיל וטו. זו דוגמה לממשלה ימנית שנגררת למדיניות שמאל”.

בנט נשאל בראיון על ליברמן – ואמר: “הפער בין ההצהרות למעשים גדול מאוד”.

כשנשאל האם יעבור לליכוד? – השיב: “לא על הפרק בכלל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות