‘מעגל הידידות’ ריגש את הילדים המיוחדים: הזמר בני פרידמן הרקיד • צפו

אנשי עסקים, אישי ציבור וקהל גדול מהארץ ומחו"ל השתתפו באירוע הצדעה ענק לילדים מיוחדים ובני ממשפחותיהם - עם המוטו המרכזי "מחליפים בדידות בידידות" • הצלם ישראל ברדוגו עם תמונות מהמופע
אבי כץ
כ"ה תשרי התשע"ט / 03.10.2018 23:12

קהל גדול של צופים מהארץ ומחו”ל גדש את אולם תיאטרון ירושלים במוצאי שבת חוה”מ סוכות, באירוע הצדעה ענק לילדים מיוחדים ובני ממשפחותיהם מארגונים שונים, בהשתתפות ענק הזמר החסידי בני פרידמן והשחקן מאיר קיי.

את האירוע יזם הסניף בירושלים של האירגון הבינלאומי ‘מעגל הידידות’ –  כשעם המוטו המרכזי “מחליפים בדידות בידידות” הם הצליחו לשמח מאות ילדים.

הקהל, שנהנה מאירוע מושקע ומרגש במהלכו הושמעו להיטים עכשוויים, לא נותר אדיש, וקם מכיסאות האולם לריקודים בחזית הבמה והמעברים.

הערב לווה במצגת מולטימדיה מרהיבה, סרטונים על הארגון, מכירה פומבית של ציורים שהוכנו על ידי הילדים, ותוכן מרגש ועשיר.

את האירוע כיבדו בנוכחותם אישי ציבור ומכובדים, ביניהם  רמי לוי ואישתו עדינה שחגגו 36 שנות נישואין וזכו לשי צנוע והוקרה ממנהלת הארגון בארץ חני קנטרמן. נכח גם חבר מועצת העיר אריה קינג, נשיא ארגון איחוד הצלה אלי ביר, איש העסקים קווין ברמייסטר ועוד.

באירוע השתתפו ילדים ובני משפחותיהם מארגונים רבים.

על ניצוח ההפקה המרשימה עמלה חברת צבעים הפקות.

אירוע זה שהפך למסורת כבר מתכונן לערב מפתיע ומרגש בחוה”מ סוכות תש”פ.

מעגל הידידות הוא ארגון ללא מטרות רווח, שמחבר בני נוער מתנדב עם ילדים עם צרכים מיוחדים, לחברות בבית ותוכניות חברתיות שמעודדות שילוב בקהילה,סביב השנה. הוא מתקיים ברובו מתרומות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    וואו
    22/10/2018 13:45
    תרצה
  1. וואו