עתירה לוועדת הבחירות: לפסול את פינדרוס – מרכז חייו לא אלעד

עתירה שהוגשה לוועדת הבחירות דורשת: לפסול התמודדותו של פינדרוס באלעד, משום שלפי דו"ח חוקר פרטי מרכז חייו אינו בעיר • פינדרוס היה מודע למעקב - ואף נופף לחוקר לשלום בערב החג • במטה פרוש מתנערים • 'דגל': "תביעה חסרת בסיס, המוכיחה את חשש מתחריו מפני ניצחונו"
כ"ד תשרי התשע"ט / 03.10.2018 20:25

אם קיווה מישהו שהבחירות הקרובות שיתקיימו בעיר החרדית אלעד יעברו תוך קרב הוגן ובכלים המוכרים של ‘קול קורא’ ופלקטים המתארים את המועמדים השונים – הרי שכל הנראה התנפצה התקווה.

הערב (רביעי) נחשף, כי מזה מספר ימים מוצבים חוקרים פרטיים מול ביתו של יצחק פינדרוס – המועמד מטעם דגל-ש”ס לראשות עיריית אלעד –  ברחוב שמעיה, ומתעדים את תנועותיו בביתו החדש.

כבר בערב הושענא רבא שוחח חרדים 10 על כך עם גורמים בסביבת פינדרוס.  אז עדיין לא נתפס הדבר כיוזמה ‘רצינית’ שמטרתה להבשיל לכדי עתירה, שהופכת את הקרב ל’מלוכלך’.

פינדרוס אפילו נופף לחוקרים באותו יום לשלום, סיפרו המקורבים לחרדים 10, ובהחלט לא נשמעו מודאגים.

אבל היום התברר – כפי שחשף  ישראל כהן ב’קול ברמה’ – כי יש  מי שכבר שוגר להגיש עתירה לוועדת הבחירות באלעד, בדרישה  לפסול את התמודדותו של פינדרוס, בטענה שהיא מנוגדת לחוק, משום שמרכז חייו אינו בעיר אלעד. לעתירה צורף דו”ח מפורט מחוקר פרטי שעקב אחרי פינדרוס, המציג הוכחות, כביכול, כי לא עבר להתגורר בעיר החרדית.

בסביבת פינדרוס ממש לא מודאגים.

המועמד עצמו ישן בדירה החדשה, אשתו לא חייבת להיות שם יותר מדי, שכן היא אינה מועמדת, ולא נבחרת ציבור. פינדרוס הודיע לעיריית ירושלים על המעבר, ולמעשה הפעולות כולן בוצעו על פי דרישת החוק.

אז מה בכל זאת יש פה? ניסיון להסיט את מוקד העניין בימים הפותחים את חודש הקמפיין לנושאים שאינם ‘אמירה ברורה של גדולי ישראל’ ו’כן או לא הופר הסכם’.

וגם פתיחה מכוערת של הבחירות.

במטה פרוש מתנערים מהעתירה מכל וכל, ואומרים כי אין להם כל קשר למהלך.  “אנחנו נתמודד מול פינדרוס – וננצח”, אומרים בסביבתו.

ב׳דגל התורה׳ אומרים בתגובה: ״מדובר בתביעה חסרת בסיס, המוכיחה את החשש של המתחרים מפני ניצחונו של פינדרוס. גורמים שאינם מצליחים לפעול בדרכים מקובלות מנסים להשפיע בדרכים עקלקלות על התוצאה”.

עתירה נגד פינדרוס

עתירה נגד פינדרוס

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פרוש כמה נמוך אפשר לרדת
    03/10/2018 22:52
    רפאל ממן
  1. לא מספיק לא מכבד הסכמים גם מוייסר