בכירים נגד גבאי: “תאונת עבודה, הוא יוביל אותנו לנתון חד-ספרתי”

ח"כים ופעילים בולטים בעבודה מזהירים: "זה עלול להסתיים גם בשבעה-שמונה מנדטים" • "גבאי הבין שלא יהיה ראש ממשלה והוא עושה לנו 'כחלוניזציה'"
אריה ריבקינד
כ"ד תשרי התשע"ט / 03.10.2018 17:08

בכירים במפלגת העבודה תוקפים חריפות את היו”ר, אבי גבאי, ואומרים בשיחות סגורות כי הוא “תאונת עבודה”.

הביקורת הקשה, אותה השמיעו ח”כים ופעילים במפלגה, כולל כאלה שתמכו בגבאי בעבר, פורסמה היום (רביעי) בכאן רשת ב’. לפי המבקרים, גבאי יוביל את המפלגה לנתון חד-ספרתי בבחירות הקרובות – ובכך יגרום לסיום הקריירה הפוליטית שלהם.

חברים בסיעה אף העלו צורך להיערך ל”יום פקודה”, כהגדרתם, שבו ייצאו בקריאה משותפת כדי למנוע את קריסת המפלגה.

“התקווה מאכזבת”, צוטט ב’כאן’ בכיר בסיעת העבודה. “אנחנו כפסע מלמלא כולנו טופס טיולים יוצא, זה עלול להסתיים גם בשבעה-שמונה מנדטים”.

ח”כית אחרת קבעה: “גבאי כבר מכיר בעובדה שהוא לא יהיה ראש ממשלה, ולכן עושה למפלגה ‘כחלוניזציה’. הוא מעדיף סיעה קטנה של 10 חברי כנסת ולהיות עם שני שרים בממשלה, מאשר להתמודד עם סיעה גדולה ומגוונת”.

המבקרים האשימו כי יו”ר העבודה “מתנכר לשטח המפלגתי – עוקף ועידות, עוקף סניפים, עוקף מנגנונים”.

גבאי עצמו הגיב לפרסום הדברים בריאיון שהעניק לאסתי פרז בתוכנית “בחצי היום” בכאן רשת ב’: “כל הגיבורים שמדברים מאחורי הקלעים, שייצאו החוצה ויאמרו את הדברים”, קרא גבאי.

על הטענות נגד רשימת הממולצים שהוא מתכוון לפרסם – אמר: “אני אפרסם רשימת מומלצים כי זו חובתי כלפי הציבור לומר להם עם איזו נבחרת אפשר לעבוד ולנצח. מי שמתרעם על זה, צריך להחליט באיזה צד הוא. אנחנו עובדים קשה להצליח, כל השאר לא מעניינים אותי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נו טוב-מפלגת האבודה היא מפלגה מתאבדת.
    03/10/2018 22:16
    קופיקו-החדש.
  1. נו טוב-מפלגת האבודה היא מפלגה מתאבדת שיורה לעצמה ברגל פעם אחר פעם.