מזכיר המועצת של ‘דגל’ לאגו”י: נציגים שלכם מלבים אש מחלוקת

מזכיר המועצת של 'דגל' שיגר מכתב מיוחד אל הרב יעקב וולצר, מזכיר המועצת של אגו"י - וקרא לו לפעול למען השלום ולהרגיע את נציגי אגו"י: "נוצר מצב מביש ומצער בו חלק מהנציגים מדברים בשם עצמם בכלי תקשורת למיניהם ומלבים אש מחלוקת נוראה, תוך זלזול מחפיר ברבותינו"
אריה ריבקינד
כ"ד תשרי התשע"ט / 03.10.2018 14:56

הרב אברהם רובינשטיין, מזכיר מועצת גדולי התורה של ‘דגל התורה’ שיגר היום (רביעי) מכתב מיוחד אל הרב יעקב וולצר, מזכיר מועצת גדולי התורה של אגו”י, לקראת פתיחת מערכת הבחירות.

“פונה אני אליך בזה בעקבות תקופת הבחירות המקומיות המתחילה בימים אלו ברחבי הארץ”, פותח הרב רובינשטיין, מועמד יהדות התורה לראשות עיריית בני ברק, את מכתבו. “בהיות ובחלק מן הערים מתמודדות רשימות דגל התורה ואגו”י בנפרד, כל תנועה לפי הוראות רבותיה, ומכיוון שנשמעים דיבורים מחלק מחברי אגו”י שאין דעתם נוחה מהעניין – אבקש מכבודו לעשות כל שלאל ידו על מנת שתקופה זו תעבור על כלל ציבור יראי ה’ בשלום ושלווה”.

רובינשטיין מסביר מדוע בחלק מהמקומות התנועות מתמודדות בנפרד: “כמפורסם לכל, התנהל מו”מ בין נציגינו לנציגי אגו”י להתמודדות ברשימה מאוחדת בערים השונות. אולם, לאחר שבחלק מן הערים הועלו על ידי נציגי אגו”י דרישות המגבילות את תנועת דגל התורה, הורנו מרנן ורבנן שליט”א להתמודד ברשימות עצמאיות למועצת העיר בערים ירושלים, אלעד, ביתר עילית וחיפה”.

מזכיר ‘המועצת הליטאית ממשיך: “כל העובדות ברורות וידועות אף לנציגי אגו”י, ובשל כך, מחוסר טענות ענייניות נוצר מצב מביש ומצער בו חלק מהנציגים מדברים בשם עצמם בכלי תקשורת למיניהם ומלבים אש מחלוקת נוראה בין ציבור היראים, תוך זלזול מחפיר ברבותינו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט”א”.

רובינשטיין מבקש מעמיתו לפעול למערכת בחירות הוגנת: “אבקש מכבודו להטות שכם יחדיו ולהביא למצב בו תתקיים מערכת בחירות בהגינות, בהבנה ובכבוד הדדי. אף אני אעשה מצידי כל מאמץ לאחדות השורות ולהשכנת שלום. כאשר כל מפלגה מצידה תגביר פעלים להביא את מירב המצביעים מהציבור שלה, בכך יגדל הכח של הנציגות ציבור היראים באופן של יושר וצדק ללא שתקופח אף תנועה והאמת והשלום אהבו.

“בתקווה שנזכה לנצל הימים האלו שיהא שם שמים מתקדש על ידינו, ולשמש כלי מחזיק ברכה כמאמר התנא ר”ש בן חלפתא ‘לא מצא הקב”ה כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום'”.

העתקים מהמכתב נשלחו לכל הנציגים החרדים.

מכתב מזכיר המועצת, רובינשטיין

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    א
    03/10/2018 20:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. עולם הפוך הם מפלגים ובעים בתענות שהצחבור לא מבין אותם כן הציבור בי”ם אומר להם על מה התפלגת דווקא לא נצביע לכם אתם לא מכירים אותנו ורק תנציחו לנו קדנציה הבאה מישהו מתפרח או מירוחם או לא יודע מאיפוא בשביל לרצות בן דוד של נכד של דגל נמאסתם לא מצביעים לכם או אגו”י או לקניג רק כך תלמדו לקח דרך אגב למה לכל הרוחות אגו”י הסכימו לתת לכם 50 אחוז בבית שמש כאשר אתם לא היתם 50 אחוז יחד עם הפלג ועכשיו הם נפרדו מכם כי הם בעלי מחלוקות או בעלי שלום