ברקוביץ’: אולגרכים מממנים אותך. אלקין: נמחק לו הזכרון

שני המתמודדים המובילים לראשות עיריית ירושלים ניהלו עימות סוער - והטיחו האשמות • ברקוביץ: "העיר צריכה מישהו שמכיר אותה ולא נחת כאן ועבר לכאן לפני חודשיים" • אלקין: "פרגן לי כשר לענייני ירושלים על פעילותי. כנראה בתקופת ההתמודדות בבחירות הכל נמחק מהזיכרון"
חרדים 10
כ"ד תשרי התשע"ט / 03.10.2018 13:34

שני המועמדים המובילים במירוץ לראשות עיריית ירושלים – עופר ברקוביץ’ וזאב אלקין – ערכו היום (רביעי) עימות סוער בתוכנית ‘קלמן-ליברמן’ בכאן רשת ב’.

במהלך העימות, ברקוביץ’ האשים את יריבו בניסיון לקשור אותו לארגוני שמאל. אלקין, מצידו, הטיח בו: “אתה צריך לדעת לקבל ביקורת”.

אלקין ציין בעימות את חוסר ההיכרות של ברקוביץ’ עם ההתמודדות מול מנגנוני הממשלה – וזה השיב: “אני מסוגל לשתף פעולה אפילו טוב יותר מאלקין עם כל סיעות הבית בכנסת ובממשלה. אני מכיר והתנסיתי בעבודה עם שרים ועם ח”כים. זה טיעון שקל להציג אותו מיתוגית, אבל הוא לא תופס. העיר צריכה מישהו שמכיר אותה, ולא מישהו שנחת כאן ועבר לכאן לפני חודשיים”.

ברקוביץ המשיך והאשים את אלקין כי הוא זוכה לתמיכת אוליגרכים: “כל התורמים והמלווים שלי מדווחים למבקר המדינה, והכול דווח מהשקל הראשון ועד האחרון. כל הקמפיין שלי מבוסס על ירושלמים. אני מבין שאלקין ממומן על ידי אוליגרכים רוסים וכל מיני אנשים שלא קשורים לפה.

“הניסיון הנלוז שלך לקשור אותי לארגוני שמאל קיצוני דרך תחקירים ממומנים בערוץ 20, דרך הודעות פייק ניוז שמופצות לכל תושבי ירושלים – זה ניסיון נלוז ושיח שלא היה קיים בירושלים. אתה מביא אותו מהרמה הארצית, וזו הסכנה האמיתית לירושלים. אתה עושה דבר שלא ייעשה בירושלים”.

אלקין השיב: “אני מזמין את ברקוביץ’ לפנות לסגן ראש העיר לשעבר, עופר ברקוביץ’, שבעצמו פרגן לי כשר לענייני ירושלים על פעילותי. כנראה בתקופת ההתמודדות הכול נמחק מהזיכרון, ואפשר לשקר ולשנות. חלק גדול מהפעולות שעליהן הוא מדווח היום לציבור, מה שהביא מימון גדול ודחף את הפעילות הזו – הוא המשרד לענייני ירושלים”.

אלקין

זאב אלקין. צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

אלקין המשיך: “במקום להתמודד עם התחקיר, עופר מנסה להפנות את האש למועמד אחר. תתמודד עם תוצאות התחקיר. ערוץ 20 לא עובד אצלי, הוא כלי תקשורת ימני. איש ציבור צריך לדעת לקבל ביקורת ולהתמודד איתה בהיבט העובדתי, בלי לחפש מיד אשמים”.

לצד העימות הסוער, השניים גם פרגנו זה לזה.

“אני לא יודע אם אנחנו מיודדים, אבל שיתפתי עם עופר פעולה שנים. אני מעריך את מה שהוא עושה בירושלים, למרות שיש בינינו חילוקי דעות”, אמר אלקין.

ברקוביץ’ השיב: “אני מעריך את זאב כאדם רציני, למרות שלאחרונה נעשים מהלכים במערכת הבחירות שאינני אוהב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכותרת:2 המועמדים המובילים.. ליאון הולך לאכול אותם
    03/10/2018 14:35
    יוסי
  1. בסיבוב1