מגעים: הרמטכ”ל לשעבר בני גנץ ועדינה בר שלום ירוצו יחד לכנסת?

אריה ריבקינד
|
כ"ד תשרי התשע"ט / 03.10.2018 09:48
במהלך גיבוש המפלגה עימה הוא צפוי להתמודד בבחירות, נועד הרמטכ”ל לשעבר עם שורת אישים מראשי מפלגת אחי ישראלי” • השיחות לא הבשילו לגבי סיכום על מקומות ברשימה

הרמטכ”ל לשעבר, בני גנץ, ומקורביו מקיימים בימים האחרונים שורת מפגשים עם אישים העשויים לעטר את הרשימה בה הוא צפוי להתמודד בבחירות הקרובות.

על פי דיווח הבוקר (רביעי) בעיתון ‘ידיעות אחרונות’, גנץ עשוי להתמודד במפלגת ‘אחי ישראלי’, שבהליך רישומה החל ראש מועצת ירוחם, מיכאל ביטון.

מפלגת ‘אחי ישראלי’ נרשמה לפני חודשים אחדים אצל רשם המפלגות.

ב’אחי ישראלי’ מצפים לראות ברשימה אישים כדוגמת עדינה בר־שלום – בתו של הגר”ע יוסף זצ”ל, אלוף (מיל’) גדעון שפר – בעבר ראש אכ”א, תא”ל (מיל’) רות ירון – שכיהנה כדוברת צה”ל, ומוטי שקלאר – בעבר מנכ”ל רשות השידור.

על פי ההערכות, גנץ יוצב בראש הרשימה.

מטעמו של בני גנץ עצמו לא נמסרה ל’ידיעות’ תגובה או התייחסות כלשהי.

עם זאת, מיכאל ביטון אמר ל’ידיעות’: “הקשר שלי עם בני גנץ התחיל על בסיס החיבור שלו לירוחם בתוכניות חינוך שהוא יזם אצלנו מאז שהוא השתחרר – וככה למדתי להעריך אותו מאוד. אני בהחלט רואה בבני מנהיג פוליטי ראוי, ובהחלט רואה בו שותף לבניית המהלך שאנחנו עובדים עליו כבר כמעט שנתיים.

”יש לנו רעיון וחזון שנחוצים לחברה הישראלית, ואני פתוח בכל שלב לשותפות איתו גם במהלך הפוליטי. אנחנו מדברים על החזון להנהגה חדשה למדינת ישראל, אבל עוד לא היה לנו שיח קונקרטי על מקומות ברשימה לכנסת”.