שלומי אמונים: שרוליק ממשיך עד הסוף, “לא יתקיים מו”מ נוסף”

'שלומי אמונים' מכריזה: "הדרישות החדשות שצצו כדי ליצור דעת קהל שונה עבורם, שישראל פרוש לא יישאר באלעד אחרי שנתיים וחצי - ולא יהיה מ"מ בתקופת הראשות של פינדרוס, מנעו את הסכם השלום. לא יהיה עוד מו"מ" • דגל: "הודעה רצופה באי דיוקים וחצאי אמיתות שגרועים מן השקר"
אריה ריבקינד
כ"א תשרי התשע"ט / 30.09.2018 13:51

חשיפת חרדים 10: אחרי ה’פיצוץ’ במגעים של ראש העיר אלעד ישראל פרוש  עם ראשי ש”ס ו’דגל התורה’, ואחרי שסיעת ‘שלומי אמונים’ פרסמה ביום שישי את גירסתה לכישלון השיחות שנועדו למנוע מחלוקת בעיר החרדית אלעד – מפרסמת היום בצהרים (ראשון) הסיעה הודעה נוספת בה היא קובעת: רצים עד הסוף.

“אנו מצרים על כך שידינו המושטת לשלום מתוך אחריות ודאגה לאחדות השורות בתוך הציבור החרדי נדחתה פעם אחר פעם”, נאמר בהודעת הסיעה. “כפי שנמסר, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש פעל בימים האחרונים בכל דרך להגיע להבנות ולהסכם אחדות ושלום, על מנת למנוע קרע ומחלוקת בעיר. זאת למרות כל הישיגיו והתמיכה הציבורית הרחבה שהוא מקבל מתושבי ורבני העיר”.

לפי הודעת ‘שלומי אמונים’, “במסגרת מאמציו של ראש העיר למען השלום, הוא הסכים לוויתורים מפליגים למרות חוות דעת  הלכתית מדיין תלמיד חכם מובהק, עד כדי וויתור על מחצית הקדנציה לצד השני, תוך הסכמה לרוטציה בכל התפקידים, כולל ממלא מקום, מנכ”ל ותיק תכנון ובניה.

“אך הדרישה למנוע ממנו לבצע סיכומים שהגיע אליהם עם נבחרי ציבור וקהילות שהלכו איתו לאורך כל הדרך, כמו כן הדרישות החדשות שצצו אמש כדי ליצור דעת קהל שונה עבורם, שישראל פרוש לא יישאר באלעד אחרי שנתיים וחצי, ולא יהיה ממלא מקום בתקופת הראשות של פינדרוס, מנעו את הסכם השלום”.

הסיעה קובעת: “משכך, ישראל פרוש ממשיך עם ההתמודדות עד הסוף לזכות בקדנציה נוספת באלעד, ואף בעזרת ה’ ינצח. ולא יתקיים מו”מ נוסף בעניין”.

דגל התורה הגיבה:

“הצטערנו לקרוא בערב חג שמחת תורה הודעה רצופה באי דיוקים וחצאי אמיתות שגרועים מן השקר, שתכליתה להפר הסכם ברור וחתום – לפיו ישראל פרוש צריך לפרוש מיידית מהתמודדות לראשות עיריית אלעד.

“אנו מאחלים לכל עם ישראל חג שמח ומקווים ששמחת התורה תוביל להתעשתות בקרב כלל הסיעות למען האחדות, למען היושר ולמען התושבים.

“מועמד דגל התורה לראשות העיר אלעד, הרב יצחק פינדרוס קורא לישראל פרוש לכבד את ההסכם, ולא להבעיר את אלעד באש המחלוקת”.

כפי שנחשף ביום חמישי בחרדים 10, כחלק מגיבוש הסכמות, הגיע פרוש ביום חמישי  בשעה 17:50 אל ביתו של יו”ר ש”ס ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף לפגישה עם אריה דרעי. הצדדים, בהם מספר רבנים מאנשיו של ראש ישיבת סלבודקה, יועציו של דרעי, שרוליק פרוש ומקורביו, קיימו דיונים במשך כ-9 שעות – ונפרדו בשעה 2:40 לפנות בוקר, במה שהוגדר ‘פיצוץ’, על רקע אי הסכמות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות