אריה דרעי לצביקה כהן: אני אישית אהיה ראש המטה של שס בירושלים

חושש מכישלון? יו"ר ש"ס הודיע לסגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן כי יעמוד בראש מטה הבחירות של התנועה בעיר • כהן: "מודה ליו״ר התנועה שנתן בנו אימון והחליט להתגייס ולסייע לנו להביא תוצאה מקסימלית בירושלים"
אליעזר היון
כ' תשרי התשע"ט / 29.09.2018 20:51

קרב על כל הקופה? יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, הודיע הערב (מוצאי שבת) לסגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן כי החליט כי הוא – דרעי – ישמש כיו״ר מטה הבחירות של ש״ס בירושלים.

לפי הודעת ש”ס, “השר דרעי ביטל כבר את כל פגישותיו שתוכננו ליום שלישי הקרוב –  ויקיים כבר בשלישי מרתון של פגישות, מהבוקר עד הערב, בירושלים עם הנציגים, חברי המועצה וראשי המטות”.

סגן ראש העיר צביקה כהן הודה לשר דרעי ואמר: “אני מודה ליו״ר התנועה הרב אריה דרעי שנתן בנו אימון והחליט להתגייס ולסייע לנו להביא תוצאה מקסימלית בירושלים. כולנו יחד מגוייסים לעשות הכל כדי להביא לתוצאה מרשימה בירושלים”.

נציגות ש”ס בירושלים  כוללת את סגן ראש העיר צביקה כהן – במקום הראשון, חבר מועצת העיר חיים כהן קודם למקום השני ברשימה, במקום השלישי – פיני עזרא, במקום הרביעי – אברהם בצלאל, ובמקום החמישי – שמואל מרציאנו.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המהפכה אמיתית תתחיל בירושלים!
    30/09/2018 06:20
    שמואל לנדאו
  1. אריה דרעי מפחד לאבד שליטה הוא מנסה למכור את כל הערים בשביל חלום הזוי שאולי ירושלים תשאר בידיים שלו הוא מגיע לנהל את קרב חיו לנסות בדרך הישנה שלו להשתמש בספרדים שכל כך חפץ שאישארו חלשים ותלותיים ותמימים כי זה זכות קיומו! הוא משחק על כולם והכל כמובן בכיסוי
    “של דעת תורה” די נמאס בשימוש הציני הזה בתוך עמי אני יושב והציבור כבר לא קונה את זה
    עופר ברקוביץ שלפני שהכרתי כל כך חששתי והבנתי שכל הרדיפה סביבו מונעת מפחד שיבוא מישהו נקי ויישר דרך שמילא תפקידים בכירים בעירייה ביד רמה ושנמצא כאן לא בשביל סיבוב פולטי אלא בר לעבוד באמת לכלל הציבור ללא חשש עסקונה והמושכים בחוטים אלא אדם שעבד ויעבוד בשביל כולנו כדי שיהיה טוב ומבורך לחרידי לדתי ולחילוני

  2. למה כול הצמרת השלטונית נדבקים לכסא
    01/10/2018 08:39
    ביבי
  3. כי יש שחיתויות יש הרבה כסף לאנשים יש שררה

  4. סמינר
    06/10/2018 23:21
    אמה
  5. עדיין אין סמינר לבת שלי איפה היגענו
    העירייה לא עוזרת לי לשבץ את ביתי בנוות ישראל אני רודפת כל יום כבר כמה חודשים מנסה לעירייה ואין עונה ואין מענה איזה הזייה