צפו: כשהנשיא ריבלין ויענקל ליצמן חבוש בספודיק צחצחו יחד שיניים

נשיא המדינה וסגן שר הבריאות ערכו סיור מקדים לקראת מחר בסוכת הנשיא, תחת הכותרת: "חוגגים בריאות בסוכת הנשיא" באחד הדוכנים, המשמש להעלאת המודעות לניקיון השיניים בקרב ילדים, השניים שיתפו פעולה
אבי כץ
י"ז תשרי התשע"ט / 26.09.2018 16:52

שיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן ערכו היום (רביעי) סיור מקדים בבית הנשיא, לקראת האירוע שיתקיים מחר בסוכת הנשיא תחת הכותרת: “חוגגים בריאות בסוכת הנשיא”.

הנשיא וסגן שר הבריאות בליווי מנכ”ל בית הנשיא הראל טובי, ומנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, סקרו את הדוכנים השונים שמפעיל משרד הבריאות באירוע.

הנשיא התייחס לארבעת המינים המקשטים את הסוכה – ומסמלים את אחדות העם ואמר: “אנחנו יכולים לעשות דברים הרבה יותר טוב אם אנחנו מאוחדים. כמו בארבעת המינים בעלי התכונות השונות, בכולנו קיימות היכולות להשלים אחד את השני.”

הנשיא הזמין לסוכתו את המבקרים ואמר: “חג הסוכות הוא גם חג האסיף, ולסוכת בית הנשיא, שהפעם היא בשיתוף עם משרד הבריאות, אנחנו מזמינים את כולכם, כל עם ישראל להתאסף ולבוא אל ביתו של נשיא מדינת ישראל על מנת להיות גם מארחים וגם אושפיזין, כי בית הנשיא הוא ביתו של העם. אז ברוכים הבאים לסוכת הנשיא – מחר, יום חמישי.”

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר: ״סוכת בית הנשיא היא מסורת והחיבור שלה השנה לנושאי בריאות הוא מאוד חשוב לצורכי העלאת מודעות לבריאות הציבור. משרד הבריאות משקיע רבות בפעילויות שונות ומגוונות על מנת לחבר את הציבור הרחב למודעות לאורח חיים בריא, וכך גם השנה בחיבור לסוכת בית הנשיא״.

מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב אמר: ״האירוע בבית הנשיא מושקע מאוד מבחינת תכנים חינוכיים בנושאי בריאות ואני בטוח שכל מי שיגיע יהנה מאוד. אני מודה לבית הנשיא וצוותו ולעובדי משרד הבריאות שהפיקו את האירוע.״

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות