כץ: ‘התקשורת ‘משתגעת’ שהליכוד הוא שחנך קו הרכבת החדש לי-ם’

אריה ריבקינד
|
י"ז תשרי התשע"ט / 25.09.2018 21:18
שר התחבורה והמודיעין אירח בביתו שבכפר אחים, באירוע סוכות המסורתי, כ-4000 פעילי ליכוד • הזהיר את נסראללה: ‘אם יפתח באלימות – לבנון תשלם מחיר כבד ביותר ותחזור דורות רבים אחורה’ • על הבחירות: ‘הליכוד יזכה ב-40 מנדטים ואולי אף יותר’

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ”ץ ורעייתו רונית אירחו הערב (שלישי) בביתם שבכפר אחים, באירוע סוכות המסורתי, כ-4000 פעילי ליכוד.

בין האורחים נכחו יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים חיים כץ, אופיר אקוניס, זאב אלקין, גילה גמליאל, יואב גלנט ראשי רשויות, מועצות וחברי ליכוד.

למרות שראש הממשלה הנחה את השרים שלא להתבטא על המשבר עם מוסקבה, במהלך נאומו התייחס השר כ”ץ לאירועים ואמר: “ממשלת ישראל הביעה את צערה בפני ממשלת רוסיה וגם הציגה בפניה את פרטי התחקיר שערך חיל האוויר בנושא, שמוכיח מעל לכל ספק כי לישראל אין כל קשר ישיר או עקיף להפלת המטוס הרוסי, וכי האחריות כולה היא על משטר אסד ועל איראן והחיזבאללה, שפועלים להפוך את סוריה לבסיס קדמי נגד מדינת ישראל”.

השר הוסיף: “לא נאפשר לאיראן להתבסס צבאית בסוריה ולאיים על מדינת ישראל. אם איראן לא תבריח טילים ונשק מתקדם לסוריה, לא תארגן מליציות שיעיות שיאיימו על ישראל, ולא תבריח נשק לחיזבאללה דרך סוריה – לישראל לא יהיה מה לחפש בסוריה והיא תחדל מפעילותה. אבל במידה והחתרנות האיראנית לא תיפסק – ישראל תאלץ להמשיך ולפעול בכל דרך כדי להגן על ביטחונה”.

ישראל כץ

צילום: יוסי איפרגן

השר איים גם על מזכ”ל חיזבאללה: “חסן נאסראללה, שותפם של איראן ואסד – משחק באש. אם יפתח באלימות נגד מדינת ישראל- הוא יפגע ולבנון תשלם מחיר כבד ביותר ותחזור דורות רבים אחורה. לא נאפשר לאיים על העורף הישראלי ולפגוע בתשתיות לאומיות בישראל”.

על פתיחת הקו המהיר מירושלים לתל אביב – אמר שר התחבורה: “התקשורת יוצאת מדעתה על כך שממשלת הליכוד היא זו שחנכה את קו הרכבת החדש לירושלים”.

כ”ץ תמך בתחזית של ראש הממשלה ואמר: “בבחירות הבאות, שאני מקווה שתהיינה במועדן בנובמבר 2019, אכן הציבור יגמול ויזכה את הליכוד ב-40 מנדטים ואולי אף יותר, כדי שנוכל להמשיך להוביל את מדינת ישראל בדרך בטוחה, צודקת ונכונה”.