‘בזק’ מזלזלת בארבעת המינים: “מין לימון מוזר וענבים מוזרים. בררה”

חברת התקשורת פרסמה פוסט עם סרטון בכיכובה של הקומיקאית תום יער, בו היא מתארת בצורה מבזה את ארבעת המינים • גולש: "פגעתם בי ובעם ישראל כולו" • למרות שהחברה התנצלה - הסרטון עדיין לא הוסר
אבי כץ
ט"ז תשרי התשע"ט / 25.09.2018 12:04

חברת ‘בזק’ מזלזלת בחגי ישראל? בדף הפייסבוק של החברה פורסם פוסט עם סרטון בכיכובה של הקומיקאית תום יער, בו היא מתארת בצורה מבזה את מצוות ארבעת המינים.

“סוכות שמח, זה שלושת הרגלים. תשימו את הלולב ואת האתרוג ואת כל האני לא יודעת מה זה, את כל ה’בררה’ הזאת, מין לימון מוזר וענבים מוזרים, אני לא יודעת מה הם עושים שם”, אומרת יער.

‘היא מוסיפה ואומרת: ‘חג שמח לכל הלקוחות של בזק וגם למי שרואה והוא לא ממש לקוח יאללה על הדרך גם לכם חג שמח. באהבה מאיתנו”, הוסיפה הקומיקאית.

גולשים רבים זעמו על הפרסומת.

אחד מהם כתב: “אני מתבייש להיות לקוח ששלכם. מבזי מועדות. נפגעתי באופן אישי, זה גובל באנטישמיות. יהודים מסרו את נפשם לאורך הדורות להשיג אתרוג כשר. קצת כבוד. אפשר לצחוק אבל צריך גבולות”.

הגולש יחיאל אמיתי כתב: “מעניין אם הייתם צוחקים על חג הרמדאן או הקרבן. פגעתם בי ובעם ישראל כולו. זלזול תמיד צריך להיות מחוץ למשחק. ברגע זה אני בודק אפשרות להתנתק מכם בעסק שלי אני וכל העובדים שלי. נגמרו הימים של לתת את הלחי. אתם תשאו בתוצאות”.

ויוסי רייניץ הגיב: “מנהג ישראל בררה? הלו? קצת כבוד לא יזיק”.

מבזק נמסר בתגובה לערוץ 7 – שדיווח על כך לראשונה: ״מדובר בפוסט המוגש באופן הומוריסטי, בסגנונה הייחודי של תום יער, מבלי שהיתה לחברה כל כוונה לפגוע ברגשות הציבור. בזק מעריכה ומכבדת את מסורת ישראל, ואם מישהו נפגע מפרסום הפוסט ההומוריסטי, הרי שאנו מצרים ומתנצלים על כך. אנו מאחלים חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל”.

למרות התגובה, בבזק לא הסירו את הסרטון הפוגעני והמזלזל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות