אולמרט נפגש עם אבו מאזן בצרפת • הליכוד: “הופך גם לדוברו הנאמן”

בליכוד תוקפים את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שנפגש עם אבו מאזן ושיבח אותו: "לא עבר שבוע מאז הפיגוע האחרון ואולמרט כבר מצא את ה'פרטנר' הישן והטוב שהוא כה התגעגע אליו"
נתן פרל
י"ד תשרי התשע"ט / 22.09.2018 21:56

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נפגש עם יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בצרפת.

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית, אולמרט אמר כי אבו מאזן מעולם לא התנגד באופן רשמי ליוזמת השלום שהציג בפניו. “אבו מאזן הוא בראש ובראשונה נשיא העם הפלסטיני, מנהיג פוליטי גדול והאישיות המעניינת ביותר במסגרת ההתפתחויות העתידיות והיחסים בין הישראלים והפלסטינים”, אמר אולמרט בפתח הפגישה.

אולמרט הוסיף כי אין תחליף לפתרון שתי המדינות וכי אבו מאזן הוא היחיד שיכול לממש את הפתרון הזה. “אבו מאזן נלחם בטרור מפני שזהו חלק מהתחייבותו לכינון השלום. אני מגדיר את אבו מאזן חבר שלי עוד מאז שעבדנו ביחד. אני מאמין כמוהו שניתן להגיע לשלום. אני בטוח, כמו אבו מאזן, שאם הייתי יכול לסיים את כהונתי – השלום היה מתממש מלפני שנים”.

גורם בכיר בליכוד תקף היום בחריפות את אולמרט על הפגישה: “אולמרט שהציע לאבו מאזן את הכותל הופך עכשיו גם לדוברו הנאמן של אבו מאזן. בארצות הברית ובמדינות ערביות רבות כבר הבינו שאבו מאזן הוא המכשול האמתית לשלום”.

הגורם הבכיר המשיך לתקוף את אבו מאזן. “משמעות הדרישות הקיצוניות שהוא מציב איננה שלום – אלא חיסולה של מדינת ישראל”.

ח”כ ענת ברקו מהליכוד אמרה על פגישת אולמרט ואבו מאזן: “לא עבר שבוע מאז הפיגוע האחרון ואולמרט כבר מצא את ה’פרטנר’ הישן והטוב שהוא כה התגעגע אליו. זה שממשיך בהסתה עקבית נגד יהודים, שממן בנדיבות מחבלים ובני משפחותיהם ומסרב להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי”.

שר המדע אופיר אקוניס הגיב: “אחרי שאבו מאזן השפיל את אולמרט, כשאפילו לא השיב להצעתו האומללה להקמת מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים ונסיגה לקוי 67׳, אולמרט מפיץ עכשיו שקרים נגד ממשלת ישראל הנבחרת: מי שמסרב לחדש את המו״מ הוא אבו מאזן שברח מהשיחות ב-2011 ומאז לא חידש אותן. משעשע שאולמרט חי עדיין בעשור הקודם ומאמין בפתרון ‘שתי המדינות’ שכבר ירד מהשולחן גם בוושינגטון”.

ח”כ מוטי יוגב מהבית היהודי התייחס הערב לפגישה: “אולמרט נפגש עם אבו מאזן המחנך את ילדי הפלשתינים להרוג יהודים ולהשמיד את מדינת ישראל. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, אלא מפני שהוא מינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות