שני הילדים ש’נתקעו’ בשדה תעופה בערב יום כיפור הגיעו לסבא וסבתא

ילדי משפחת הרצל, שלוחי חב"ד בבוקה רטון שבמדינת פלורידה, שנאלצו לשהות ביום כיפור בצפון קרוליינה לאחר נחיתת אונס - הגיעו הבוקר אל בית הסבא וסבתא בקראון הייטס
נתן פרל
י"א תשרי התשע"ט / 20.09.2018 17:01

שני  ילדי משפחת הרצל, שלוחי חב”ד בבוקה רטון שבמדינת פלורידה, שנאלצו לשהות ביום כיפור בצפון קרוליינה לאחר שהמטוס של חברת ‘אמרקין ארליינס’ בו טסו נאלץ לנחות במדינה בגלל מזג אוויר סוער במיוחד בניו יורק – הגיעו הבוקר (חמישי, שעון מקומי) לקראון הייטס.

“ברוך ה’ הילדים שלנו הגיעו לניו יורק”, כתבו ההורים בדף הפייסבוק שלהם. “תודה לכל מי שעזרו והראו דאגה ותמיכה” אחרי תודות למארחים – שלוחי חב”ד בצפון קרוליינה – הם כתבו: “הילדים שמחים והם יודעים שיש סיבה מדוע ה’ שלח אותם לשם ביום כיפור… לעשות שליחות מיוחדת של הרבי…”

הרצל

הילדים בדרכם לסבא וסבתא. צילום: פייסבוק 

כפי שדווח הבוקר בחרדים 10, אח ואחות, ילדיהם של שלוחי חב”ד הרב נפתלי והניה הרצל, טסו לניו יורק לחגוג שם את החגים אצל סבא וסבתא.

אבל בגלל מזג אוויר סוער, המטוס נחת בערב יום כיפור בצפון קרוליינה במקום בניו יורק. כן, איפה שההוריקן היכה רק יום קודם לכן.

לאחר שכל הניסיונות של ההורים המודאגים להטיס את הילדים חזרה הביתה לא צלחו, התגייסו השלוחים המקומיים, משפחתו של הרב יוסף יצחק גרונר לעזרה: הם הגיעו לשדה התעופה, לקחו את הילדים וארחו אותם כל החג בביתם.

הרצל

הילדים בשדה התעופה. צילום: פייסבוק
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות