בן 40 צנח מגג הסוכה במרפסת ביתו בירושלים – ואושפז כשמצבו קשה

גבר כבן 40 נפל בצהרים מגובה שלושה מטרים במהלך בניית סוכה ברחוב רבקה בשכונת תלפיות בירושלים • פונה לבית החולים 'הדסה עין כרם', במצב קשה, עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם
חיים טוויל
י"א תשרי התשע"ט / 20.09.2018 14:21

גבר כבן 40 נפל בצהרים (חמישי) מגובה, במהלך בניית סוכה ברחוב רבקה בשכונת תלפיות בירושלים – ונפצע באורח קשה.

כוחות הצלה שהוזעקו אל הזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, שלאחריו הוא פונה לבית החולים ‘הדסה עין כרם’, עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.

מהדסה עין כרם נמסר: “אל יחידת הטראומה פונה בן 40 אשר עסק בבניית סוכה בשכונת בקעה, ונפל מגובה של מספר מטרים. סובל מפגיעת ראש, מצבו קשה, מונשם ומורדם”.

רזיאל זדה, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “עוברי אורח סיפרו לנו כי הוא נפל מגג הסוכה במרפסת, תוך כדי בניית סוכה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, כשמצבו מוגדר קשה”.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי השנה ישנה הישנות רבה של נפילות מגובה ופציעות במהלך בניית הסוכות. “מומלץ וראוי לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת בניית הסוכות וההכנות לחג. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות יחסכו פציעות קשות, אסונות מיותרים, ונפילות מגובה”, אומרים באיחוד הצלה.

מדוברות מד”א נמסר: בשעה 12:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים על גבר שנפל מגובה של 3 מטר במהלך בנית סוכה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח הדסה עין כרם גבר כבן 45 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות