מה עשו 2 ילדים חרדים לבדם בשדה תעופה אמריקני בערב יום כיפור?

נתן פרל
|
י"א תשרי התשע"ט / 20.09.2018 10:19
אח ואחות, ילדיהם של שלוחי חב”ד במיאמי הרב נפתלי והניה הרצל, טסו לניו יורק לחגוג את החגים אצל סבא וסבתא • אלא שבגלל מזג אוויר סוער המטוס נחת בצפון קרולינה – והילדים מצאו עצמם לבדם בשדה התעופה • איך זה נגמר?

אח ואחות, ילדיהם של שלוחי חב”ד במיאמי הרב נפתלי והניה הרצל, טסו לניו יורק לחגוג שם את החגים אצל סבא וסבתא.

אבל בגלל מזג אוויר סוער במיוחד בניו יורק, המטוס נחת בצפון קרוליינה במקום בניו יורק. כן, איפה שההוריקן היכה רק יום קודם לכן. כל הניסיונות של ההורים המודאגים להטיס את הילדים חזרה הביתה, לא צלחו.

לחרדים 10 נודע, כי בשלב זה התגייסו השלוחים המקומיים, משפחתו של הרב יוסף יצחק גרונר, הגיעו לשדה התעופה ולקחו את הילדים וארחו אותם כל החג בביתם.

האב כתב לפני החג הפוסט שפרסם:

“הילדים תקועים ערב יום כיפור בנורט קרוליינה. חג שמח, וכמובן תודה לשלוחים הרב גרונר ורעייתו שקיבלו את הילדים בשמחה ודואגים להם. שלוחי חב”ד דואגים גם לחב”דניקים ושלוחים שנתקעים… גמר חתימה טובה”.

והאמא כתבה במוצאי יום כיפור:

“אתמול שני הילדים שלי טסו ממיאמי ללה גרדיה ואת הטיסה שלהם הסיטו לצפון קרוליינה בגלל מזג האוויר הקשה בניו יורק. הייתי שתי שעות בטלפון עם ‘אמריקן איירליינס’ ולא הייתה תשובה ולא הייתה דרך להעביר אותם  לטיסה מצפון קרוליינה.

תודה לרבנים של חב”ד בצפון קרוליינה, הגרונרים … שמטפלים בהם כל כך טוב.

זוהי עבודתו של הרבי מליובאוויטש, המציב שליחי חב”ד בכל רחבי העולם שיהיו שם לכל יהודי נזקק. כשהודיתי לרבנית גרונר מחב”ד בצפון קרוליינה – תגובתה אלי היתה: “אנחנו אחיות… את היית עושה את זה בשבילי גם …”

“כן”, עניתי לה. “הייתי עושה את זה בשבילך … ועבור כל יהודי”.

תודה לגרונרים.

הרצל

משפחת הרצל. צילום: פייסבוק