מפגין מה’פלג’ שתקף את רכבו של גפני עוכב לחקירה ושוחרר בתנאים

המשטרה עיכבה לחקירה חשוד ממפגיני 'הפלג הירושלמי' שתקף אמש את רכבו של ח"כ משה גפני ליד ביתו - בחשד להפרת סדר וגרימת נזק לרכב • בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים • נמשך גל הגינויים
חיים טוויל
ט' תשרי התשע"ט / 18.09.2018 14:02

המשטרה עיכבה לחקירה חשוד ממפגיני ‘הפלג הירושלמי’ שתקף אמש (שני) את רכבו של ח”כ משה גפני, ליד ביתו ברחוב יצחק ניסים בבני ברק .

“בהמשך לאירוע מאמש מול ביתו של ח״כ גפני , נעדכן כי בעקבות האירוע עוכב לחקירה חשוד בהפרת סדר וגרימת נזק לרכב ובתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע”, נמסר מהמשטרה.

כפי שדווח בחרדים 10, כאשר רכבו של יו”ר דגל התורה נכנס אל הרחוב, בלמו המפגינים את הרכב, פתחו את הדלת, צעקו קריאות ‘רוצח’ , היכו על המכונית וניפצו את החלונות.

גם הבוקר נמשך גל הגינויים מצד אישי ציבור כנגד הפורעים.

סגן שר הבריאות ח״כ יעקב ליצמן התקשר הבוקר ליו״ר ועדת הכספים ח״כ משה גפני וביקש לחזק את ידיו נוכח התקיפה האלימה והחמורה אמש.

סגן השר ליצמן הודה לו על הפעילות המשותפת למען צרכי הציבור החרדי ובירכו בגמר חתימה טובה.

גם נשיא המדינה התקשר לדרוש בשלומו של ח״כ משה גפני ואמר כי הוא הצטער צער רב לשמע המקרה. “רציתי לעודד את רוחך ולברך בגמר טוב במיוחד לאחר ההתרחשות המצערת והמקוממת שנקלעת אליה. אלימות שכזו לא תעלה על הדעת ולא משנה איזה מאבק היא משרתת”.

ראשון המגיבים אמש היה ח”כ יעקב אשר – שתקף: ”מזעזע לראות את אותם מפגינים אלימים שתקפו בערב היום הקדוש את שלוחא דרבנן ח”כ הרב משה גפני  בנאצות מבישות ובברוטליות, זו תוצאה של חוסר מנהיגות המובילה לשפלות חסרת תקדים שלא היתה מוכרת בציבור החרדי מאז ומעולם”, אמר אשר.

יו”ר המחנה הציוני, אבי גבאי הגיב: “האלימות של חבורת הקיצונים מהפלג הירושלמי הערב נגד יו”ר ועדת הכספים, ח”כ גפני, היא מחפירה. אני קורא למשטרת ישראל לעצור באופן מידי את הפורעים ולמצות איתם את הדין”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי: “כואב לשמוע שבערב יום כיפור, אדם עתיר זכויות לעולם התורה כמו ח”כ משה גפני, הותקף בצורה גסה. אין זו דרכה של תורה. מציע לכל אותם שהיו קשורים בעניין, להתנצל לפני יום הכיפורים. בטחוני שח”כ גפני ימחל”.

ח”כ ינון אזולאי: “פחות מ-24 שעות ליום כיפור – בזמן שכל עם ישראל מתאחד לקראת היום הקדוש לבקשת מחילה, ישנם כאלו ששכחו שאין יום הכיפורים מכפר על עבירות שבין אדם לחברו ובחרו ערב יום הדין לעשות חילול ה’ ולפגוע בצורה מביישת ומזעזעת בשלוחא דרבנן הרב משה גפני.  צריך למצות את הדין עם אותה קבוצה קיצונית ואלימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות