מעד על סלע רטוב: הרב יובל שרלו ניצל בנפילה לתהום בטיול בהודו

ראש ישיבת אורות שאול בפתח־תקוה, בירך בתפילת ראש השנה ברכת 'הגומל' בבית חב"ד בהודו, לאחר שניצל מנפילה לתהום • "הצעיפים הצבעוניים נקשרו חזק אחד לשני, ואת החבל המאולתר זרקו לאבא. הוא התחיל לטפס, וכך חולץ בשלום"
אבי כץ
ח' תשרי התשע"ט / 17.09.2018 10:56

בתפילת ראש השנה בבית חב”ד בעיר לה שבצפון הודו, בירך הרב יובל שרלו, ראש ישיבת אורות שאול בפתח־תקוה, ברכת ‘הגומל’. הסיבה? ניצל מנפילה לתהום במהלך טיול באזור עם רעייתו. כך מדווח הבוקר (שני) ‘ידיעות אחרונות’.

רעיתו של הרב, ד”ר סמדר שרלו, תיארה בהודעת ווטסאפ לשבעת ילדיהם את סיפור הצלתו: “יצאנו לסוג של טרק למפלים של דרמקוט – ואז לפתע, אבא מעד על סלע רטוב, ובשנייה אחת התחיל להידרדר אל מדרון עמוק מאוד.

“לנוכח עיניי הוא מתגלגל, ואין לו במה להיאחז. והוא ממשיך להתגלגל עד עומק המדרון, למטה למטה, עד הסוף!”

כשהוא היה בתחתית המדרון, צעק הרב שרלו לאשתו כי הוא בסדר ומנסה לחפש דרך לטפס בחזרה למעלה, בין סלעים חלקים ורטובים. “הוא מטפס בלי כוחות ומחפש איך לנווט את עצמו למעלה אליי. אבל אז, כברת דרך לפני הסוף, אין לו יותר במה להיאחז”, שחזרה סמדר.

“ברגע זה אני רואה שבמסלול מופיעה חבורה של מקומיים ואני מסמנת וצועקת להם שצריך עזרה. הם היו נלהבים מאוד לעזור. מיד כל אחד הוריד את הצעיף שעל צווארו. הצעיפים הצבעוניים נקשרו חזק אחד לשני, ואת החבל המאולתר זרקו לאבא. הוא התחיל לטפס, וכך חולץ בשלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ראש ישיבה
    20/09/2018 14:48
    אני
  1. בערב ראש השנה בטראק בהודו?