אותרה גופתו של משה שמיר ז”ל: טבע במהלך אירוע צליחת הכינרת

משה שמיר ז"ל בן ה-67 מתל אביב, סמנכ"ל שיווק בחברת פספורטקארד, השתתף בשבת באירוע צליחת הכנרת - ומאז אבדו עקבותיו • אחר הצהרים זיהה מסוק מהמערך האווירי של המשטרה את גופתו
חיים טוויל
ז' תשרי התשע"ט / 16.09.2018 19:03

גופתו של משה שמיר ז”ל, שנעדר מאתמול בכנרת, אותרה היום (ראשון) בחוף שלדג במהלך החיפושים אחריו.

הגופה זוהתה על ידי בני המשפחה והועברה למכון לרפואה משפטית לבדיקה.

החיפושים אחר שמיר בן ה-67 מתל אביב, שהשתתף באירוע צליחת הכנרת בשבת ולא הגיע לקו הסיום, התחדשו הבוקר והתמקדו בקטע שבין חוף האון לדגניה.

שמיר ז”ל שימש כסמנכ”ל שיווק בחברת פספורטקארד.

כוחות גדולים לקחו חלק בחיפושים, בהם ספינות השיטור הימי, לוחמי מג”ב, שוטרי השיטור הרגלי, פרשים, מתנדבי יחידת צוללים של מחוז צפון בשילוב סונאר ומסוק מהמערך האווירי.

הגופה אותרה לאחר שאחר הצהרים,  מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל שהשתתף בחיפושים, זיהה בסמוך ל”אי” בקטע שבין חוף האון לכיוון חוף דגניה גופת אדם.

צוותי שיטור ימי וצוללים מיחידת להב”ה של כב”ה שסרקו בתוך המים בקרבת מקום הגיעו ומשו את הגופה מהמים. הליך זיהוי הגופה התבצע מול נציג המשפחה והוברר כי מדובר בגופתו של משה שמיר ז”ל.

יוסי אוקנין, ראש סניף איחוד הצלה בטבריה, שהשתתף בחיפושים סיפר: “מתנדבים בסירת איחוד הצלה שפעלו ביממה האחרונה לאיתורו, יחד עם כלל כוחות החירום וההצלה דיווחו כי מסוק של משטרת ישראל זיהה ממצא במים. למקום הוזנקו צוותים של כב”ה, שיטור ימי, יחידת צוללים צפון של משטרת ישראל עם צוות איחוד הצלה עם סירת חילוץ. למרבה הצער מדובר בגופת הנעדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות