פרוש לגפני: “אין לך רשות להריץ מועמד באלעד בבחירות הקרובות”

במכתב ליו"ר 'דגל' קובע מאיר פרוש: "זיהינו בוודאות שאינכם מוכנים לקיים איתנו את ההסכם בבית שמש, על כן אנו חוזרים על הודעתינו שאין לכם רשות להעמיד מועמד לראשות אלעד בבחירות" • "בשבועות האחרונים היו חילופי מסרים עם הרב יעקב קנייבסקי שהגיע גם לשלב החלפת טיוטות"
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשע"ט / 16.09.2018 16:06

נתק בין הצדדים: יו”ר סיעת ‘שלומי אמונים’, סגן השר מאיר פרוש שיגר היום (ראשון) אחר הצהרים  מכתב ליו”ר ‘דגל התורה’ משה גפני, בו הוא תובע ממנו שלא להריץ מועמד בבחירות הקרובות בעיר אלעד.

זאת לאחר שהמו”מ החשאי שהתנהל בין הצדדים בשבועות האחרונים התפוצץ.

עוד בנושאמפתיע: חבר המועצת משס מתפלל ‘שימשיך השקט באלעד’

“בהמשך להתנהלות של החודשים האחרונים, לאחר אין ספור פניות והצעות שלנו לדון בהליך של בוררות, לצערנו לא נענינו על ידכם”, פותח פרוש את מכתבו – שהעתקים ממנו נשלחו אל הגר”י סילמן, אורי מקלב ויעקב אשר.

“לאחר י”ב אייר הודענו לכם בפגישות ובשיחות שההסכם בינינו מחודש תשרי תשע”ד שובש על ידי דגל התורה. במהלך החודשים שלאחר מכן, כאשר גם ההצעה וההסכם שהוכן באמצעות הגר”י סילמן שליט”א, שמונה על ידי דגל התורה לדון בבקשת רבנים וקהילות מהציבור הליטאי בנושא טובת העיר (וללא קשר לתביעות שלנו לגבי שיבוש ההסכם) – נדחתה על ידכם משום מה, התרענו והצענו להתדיין בבוררות וגם על זה לא נענינו כאמור בחיוב”.

פרוש מוסיף: “בשבועות האחרונים, היו חילופי מסרים עם הרב יעקב קנייבסקי שהגיע גם לשלב של החלפת טיוטות, אך לצערינו ביום רביעי האחרון, ד’ תשרי בערב, שלח לנו הנ”ל 13 שינויים על סעיפים שהיו בידיו וחלקם היו בידיו כשבועיים, ולא קיבלנו הערות עליהם למרות שקיבלנו הערות על סעיפים אחרים”.

לדבריו, “בשלב זה זיהינו בוודאות שאינכם מוכנים לקיים איתנו את ההסכם בבית שמש, על כן אנו חוזרים על הודעתינו שאין לכם רשות להעמיד מועמד לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות”.

מכתב פרוש לגפני

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות