שני צעירים מביתר מואשמים: ביצעו מעשים חמורים בחברתם שהתעלפה

אוריאל בלישה ואביהו דרעי, בני ה-19 מהעיר החרדית ביתר עלית, מואשמים כי ביצעו מעשה חמור במיוחד בידידתם בעת שהתעלפה במהלך בילוי עמם - ולא יכולה הייתה להגיב בשל מחלתה
חיים טוויל
ז' תשרי התשע"ט / 16.09.2018 15:33

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אוריאל בלישה ואביהו דרעי, בני 19 מביתר עילית, בגין ביצוע עבירות חמורות, תוך ניצול מצב ובנוכחות אחר.

אביהו דרעי הואשם גם בגין הדחה בחקירה.

לפי כתב האישום, לפני כחודש, בשעות הערב, נפגשו הנאשמים והמתלוננת אשר היו מיודדים קודם לכן ובילו יחדיו בגן ציבורי בביתר עלית.

בשלב מסוים, חשה המתלוננת בבחילה וסחרחורת ואמרה לנאשמים כי היא מרגישה שהיא עומדת להתעלף, בעקבות מחלה ממנה היא סובלת, וכעבור זמן קצר התעלפה ונפלה על צידה כשעיניה עצומות.

הנאשמים קראו בשמה בניסיון להעירה ואף סטרו לה קלות. בשלב מסוים המתלוננת החלה להקיא ואף להיחנק, אז היטה אביהו דרעי את ראשה לצד על מנת שלא תבלע את לשונה.

בשלב זה, לאחר שהמתלוננת התעלפה, נמנעו הנאשמים מלהזעיק עזרה רפואית ותחת זאת ביצוע בה בזה אחר זה מעשה חמור במיוחד, בעת שהיא לכודה בתוך גופה, ערה למתרחש ומבלי שיכולה הייתה להגיב בדרך כלשהי, בגלל המחלה ממנה היא סובלת.

הנאשמים צחקו ביניהם, ובשלב מסוים התעוררה המתלוננת.

כשהתעוררה, אמרו לה השניים כי דאגו מאוד לשלומה וליוו אותה לביתה.

כמה ימים לאחר מכן, לאחר שהמתלוננת הגישה תלונה במשטרה, שלח אליה אביהו דרעי מסרון בו ניסה למנוע ממנה מלהתלונן. “מצטער על מה שהיה”, כתב לה. “תבטלי את התלונה נשב כולם ונדבר ונגיע להסדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקרים והבל כל זה
    12/11/2018 22:54
    רוסקי סטאנדרט
  1. חארטהה אני מכיר אותם זה עלילה עובדה שהם יצאו זכאים