סוכות בכותל המערבי: ברכת כוהנים, סיורים באתרי הכותל והקפות שניות

ביום רביעי, י"ז בתשרי, תתקיים ברחבת הכותל ברכת הכוהנים המסורתית, בהשתתפות רבבות • במהלך הסוכות יתקיימו סיורים בכל אתרי הכותל המערבי - מנהרות הכותל, מבט אל העבר, המסע לירושלים, מרכז שרשרת הדורות ועוד • כל מה שצריך לדעת
חרדים 10
ה' תשרי התשע"ט / 14.09.2018 00:18

לקראת חג סוכות: בקרן למורשת הכותל המערבי מזמינים את הציבור לקחת חלק בברכת הכוהנים ההמונית ולהצטרף לאחד מהסיורים המיוחדים באתרי הכותל המערבי.

במהלך חג הסוכות יתקיימו סיורים בכל אתרי הכותל המערבי – בהם: מנהרות הכותל, מבט אל העבר – ביקור בבית המקדש עם משקפות מציאות מדומה, המסע לירושלים – סיורי שורשים מארץ המוצא של משפחתכם ועד לירושלים, מרכז שרשרת הדורות ועוד.

ביום רביעי, י”ז בתשרי, 26/09/18 תתקיים ברחבת הכותל המערבי ברכת הכוהנים המסורתית. בשעה 09:15 – ברכת כוהנים של שחרית, ובשעה 10:15 – ברכת כוהנים של מוסף, בה צפויים לקחת חלק רבבות עם ישראל. מאות כוהנים, מעוטרים בטליתות, יברכו את עם ישראל במקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

ברכת הכוהנים תתקיים בהשתתפות הרבנים הראשיים לישראל ורב הכותל והמקומות הקדושים.

למעוניינים להשתתף במעמד מומלץ להגיע מוקדם.

כמו כן, מומלץ להשאיר את הרכבים בחניוני חנה וסע של הרכבת הקלה (בגבעת התחמושת או בהר הרצל), לנסוע עם הרכבת עד תחנת העירייה ומשם ללכת מספר דקות ברגל לכותל המערבי.

יש לציין כי משטרת ישראל נערכת ומתגברת את הצירים הראשיים המובילים לעיר העתיקה ולכותל המערבי.

הכותל המערבי

סוכות בכותל. צילום יחצ

לתשומת לב המגיעים בתחבורה הציבורית: האוטובוסים יעלו ויורידו נוסעים מחוץ לשער האשפות בלבד בימים אלו.

מעמד ברכת הכוהנים ישודר בשידור חי בעמוד הפייסבוק (https://www.facebook.com/WesternWall/) ובאתר האינטרנט.

בהמשך להקפות המוצלחות משנה שעברה, גם השנה יתקימו הקפות שניות ברחבת הכותל המערבי עם תזמורת. מתי? מוצאי שמחה תורה כ”א תשרי ה’תשע”ט, ה- 01/10/18 החל מהשעה 22:00. בואו בהמוניכם.

להזמנת סיורים – לחץ כאן  או בטלפון 5958*

הכותל המערבי

הקפות שניות. צילום: יחצ
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות