י⁤”ג מידות: דואט של יוסי גרין ואדלר עם נרננה ותזמורתו של יהושע פריד

במרכז "אירוע הסיומים", כשיוסי גרין יושב על פסנתר הכנף ופורט על קלידי הנפש, נקרא לבמה האמן והיוצר ישראל אדלר, שברגש סוחף ועוצמתי ביצע בדואט עם יוסי גרין את לחנו המפורסם: "שלוש עשרה מידות"
דב למל
ד' תשרי התשע"ט / 13.09.2018 16:31

ימי הרחמים והסליחות, בהם מתחנן כלל ישראל לעורר את שלוש עשרה מידות הרחמים, וזועק בבתי הכנסיות שוב ושוב “השם השם קל רחום וחנון” – מוגש בפניכם ביצוע מעורר במיוחד שבוצע ב”מעמד הסיומים”, שהתקיים במסגרת ארועי בין הזמנים על ידי R.T. הפקות, שהביאה לישראל לסבב אירועים, את גדול המלחנים יוסי גרין.

“אירוע הסיומים” התקיים בהיכל האודיטוריום סנהדרין בירושלים, ובו ביצע יוסי גרין את לחניו המפורסמים, כשלצדו תזמורת ענק של המעבד יהושע פריד, שכתב עיבודים חדשים ליצירותיו של גרין לכבוד הערב המיוחד.

האירוע נכתב ותוזמר על ידי המעבד יהושע פריד, כשגווני היצירות של גרין חולפות ומתנגנות, מיצירות שמחות ותוססות לניגוני רגש איטיים.

במרכז האירוע, כשיוסי גרין  יושב על פסנתר הכנף ופורט על קלידי הנפש, נקרא לבמה המעוטרת, האמן והיוצר ישראל אדלר, שברגש סוחף ועוצמתי ביצע בדואט עם יוסי גרין את לחנו המפורסם:  “שלוש עשרה מידות” –  כשבמקור בוצע השיר על ידי אברהם פריד

י”ג מידות

שירה : יוסי גרין & ישראל אדלר

עיבודים עיבוד קולי ותזמור : יהושע פריד

קולות : מקהלת “נרננה”

לחן : יוסי גרין

מיקס : אלי קליין

צילום ועריכה : נתי אלבר

סאונד ותאורה : S.B. הפקות שרגא בוקשפן

מולטמדיה : שמוליק בן הרוש

הפקה : R.T. הפקות & שיא הפקות

יחצ ומדיה – פירסט קלאס

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות