הפרופסור מהרווארד גילה: תרופה שתגרום לכם להגיע לגיל 150 שנה

פרופ' דיוויד סינקלייר מאוניברסיטת הארוורד פיתח גלולה שעשויה לתכנת מחדש את התאים ולהאריך את החיים בעשרות שנים נוספות • סינקלייר הזהיר את הציבור לא להשתמש עדיין בגלולה, אך הוא עצמו כבר נוטל אותה ולדבריו גילו צנח ב-24 שנים
דוד ליבוביץ
ד' תשרי התשע"ט / 13.09.2018 11:07

האם התגלה ‘מעיין הנעורים’? טכניקה מדעית חדשה מתחום האנטי-אייג’ינג הביולוגי עשויה להיות הדבר שיגרום לאנשים להגיע לגיל 150 ואפילו לגדל מחדש איברים שנפגעו, וכל זה יכול לקרות בעתיד הממש קרוב – בתוך שנתיים. כך פורסם ב’וואלה’.

התהליך, שפותח על ידי פרופ’ דיוויד סינקלייר מאוניברסיטת הארוורד, יחד עם חוקרים מאוניברסיטת ניו סאות’ ווילס, מתכנת מחדש את התאים, בטכניקה שעשויה לאפשר לבני אדם לחדש איברים ואף לסייע לחולים משותקים להניע את גפיהם שוב.

שלב הניסויים הקליניים בבני אדם צפוי להתחיל בעוד כשנתיים, בשנת 2020.

בנוסף, בשלב הניסויים בבעלי חיים גילו החוקרים כי גלולה שהכילה נגזרת של ויטמין B האריכה את חייהם של עכברי מעבדה בעשרה אחוזים והפחיתה התקרחות.

פרופ’ סינקלייר אמר, כי הוא מקווה שהגלולה תהיה זמינה לציבור הרחב כבר בתוך חמש שנים, והעריך שעלותה תהיה נגישה מאוד, ושוות ערך לעלותה של כוס קפה יומית.

הפרופ’ הזהיר את הקהל הרחב לנקוט משנה זהירות ולהמתין לתום המחקרים ואישורי הבטיחות. אולם הוא עצמו החליט לנסות את המולקולה החדשנית שלו על עצמו, כמו גם על כמה מקרוביו.

לדבריו, לאחר שהחל ליטול את ‘גלולת הנעורים’ שפיתח, הגיל הביולוגי שלו צנח ב-24 שנה.

מי שעוד נהנה מהתרופה הוא אביו של הפרופ’ בן ה-79 של סינקלייר שנוטל לדבריו את הגלולה מזה שנה וחצי, ומאז הוא החל לעסוק בתחביבים אתגריים כמו ראפטינג וטיולי שטח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשמח לבדוק
    17/09/2018 12:10
    חייקין
  1. ואם אשתכנע אתנסה