קול ברמה סיכל המינוי: יהודה אבידן לא יכהן כחבר במועצת הרשות ה-2

לאחר תלונות שהעבירה תחנת הרדיו 'קול ברמה' ליו"ר וחברי הוועדה למינויים בכירים בשירות המדינה, לשר התקשורת, למנכ"ל וליועץ המשפטי, בדרישה לפסול את מועמדותו, בעיקר על רקע שיוכו הפוליטי - מועמדותו של יהודה אבידן לחבר מועצת הרשות השנייה ירדה מהפרק
אבי כץ
ג' תשרי התשע"ט / 12.09.2018 16:09

מועמדותו של פעיל  ש”ס יהודה אבידן לכהן כחבר במועצה החדשה של  הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו – ירדה מהפרק.

זאת לאחר תלונות שהעבירה תחנת הרדיו ‘קול ברמה’ ליו”ר וחברי הוועדה למינויים בכירים בשירות המדינה, לשר התקשורת, למנכ”ל וליועץ המשפטי – בדרישה לפסול את מועמדותו, בעיקר על רקע שיוכו הפוליטי.

משרד התקשורת שיגר לפני כחודש לעשרות גופים ציבוריים ופרטיים, בהם איגודי העיתונאים והיוצרים בישראל, רשימה של 28 מועמדים לכהן במועצה החדשה של הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו – שנבחרו לאחר סבב היוועצות ראשון שקיים עמם שר התקשורת איוב קרא.

משרד התקשורת ביקש לקבל את המלצות הגופים השונים בנוגע להתאמתם לשמש כחברי המועצה.

מבין 28 המועמדים ימונו בסופו של תהליך 15 איש.

כפי שנחשף בחרדים 10, לאחר שברשימת המועמדים ששיגר מנכ”ל משרד התקשורת הופיע יהודה אבידן – שיגרה הנהלת ‘רדיו ‘קול ברמה’ מכתב, באמצעות עו”ד שי רובינשטיין, בו פירטה בהרחבה את הנימוקים לפסול את מועמדותו.

יהודה אבידן

במכתבו של עו”ד שי רובינשטיין נכתב, בין היתר, בשם ‘קול ברמה’: “במינויו של מר אבידן לשמש כחבר מועצת הרשות השניה, ככל שחלילה יאושר מינויו, יהא כדי לסייע למפלגת ש”ס להוסיף והתנכל למרשתי, ואף ביתר שאת, באמצעות מי שיהא עושה דברה שם – מר אבידן, ממש כשם שמר אבידן היה ושה דברה של מפלגת ש”ס בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת.

“ומכאן יש לשאול, כלום יעלה על הדעת, כי מר אבידן ישמש כחבר מועצה נטול פניות בבואו להכריע בשאלות הרות גורל למרשתי, כגון הארכת זיכיונה? האם יעשה שימוש בסמכותו המעין שיפוטית באופן בלתי תלוי וענייני, במקרה בו יצטרך להכריע האם להטיל עיצום כספי על מרשתי? האם בבואו לבחון אם תחנת הרדיו האיזורית השלישית המיועדת לשדר לציבור החרדי עומדת בכללי הרשות וראויה להתחיל בשידוריה, יפעל מר אבידן מתוך מניעים טהורים וענייניים?”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נאד נפוח
    12/09/2018 18:53
    אשר
  1. הגיע הזמן שמישהו יוריד את הנאד הנפוח הזה לקרקע

  2. המזל והמלאכים הטובים של עם ישראל רודפים את אריה מכלוף וקרוביו
    12/09/2018 20:18
    טובה אויסגימאכט
  3. שיחפש דרכים אחרות להתנכל לאנשים יראי אלוקים ואוהבי ישראל כפשוטו