מוישה פרש מקבוצות: לוקח הפוגה, יוכלו להתבטא בחופשיות וארסיות

ראש עיריית בית שמש פרש מקבוצות הוואטס-אפ אליהן צורף: "אם פגעתי במהלך תפקידי באדם זה או אחר, אני מתנצל וגם סולח לכל מי שפגע בי" •"מבקש מאוד לא להכניס אותי לשום קבוצה, ללא תיאום והסכמה מראש"
אבי כץ
ג' תשרי התשע"ט / 12.09.2018 14:28

ראש העיר בית שמש, מוישה אבוטבול, החליט לפרוש היום (רביעי) מקבוצות הוואטס-אפ.

“חברים יקרים”, כתב ראש העיר. “לוקח הפוגה מהקבוצות. צורפתי ונשאבתי עם הזמן לקבוצות רבות מאוד, שמצריכות ממני זמן לעבור על כתיבתם של החברים שם, גם אם אני לא מגיב”.

לדבריו, “חלק מהדברים חוזרים על עצמם בדיווחי מידע וחיי הסוללה מתקצרים, כמו גם הזמן לקרוא חומרים. אני חייב להודות שהחכמתי מהדברים, כמו גם מהביקורות שאתקן במה שאוכל, אך אם יש דברים חשובים, אנשים גם בפרטי יודעים להעביר לי – ולא מתכוון לצילומי מסך”.

הוא התייחס לביקורת שהוטחה בו: “כמו כל אדם, אני לא חסין ביקורת, אני מכבד את זה ובתנאי שזה לא נעשה מתוך זילזול ותיעוב המבוקר. לפעמים אנשים שוכחים שבמשך עשרות שנים בעירייה, עשיתי דבר וחצי טוב, אבל בלהט הדברים הם מעלימים ומתעלמים, ולכן יכול להיות שאקל עליהם אם גם אצא מהקבוצה. הם יוכלו להתבטא ביתר חופשיות ו…ארסיות ולעוות עובדות”.

אבוטבול ציין: “אנו בעשרת ימי תשובה ולפני יום הדין (שהוא הרבה יותר חשוב ומשמעותי מיום הבוחר). לכן, אם פגעתי במהלך תפקידי באדם זה או אחר, אני מתנצל וגם סולח לכל מי שפגע בי – ומבקש לשמור על חברות וידידות גם בתקופת הבחירות הבאה עלינו לשלום, כי שניה אחרי צריכים להמשיך ולנהל את העיר, מתוך אחדות לבבות.

“מודה לכולם ומבקש מאוד לא להכניס אותי לשום קבוצה, ללא תיאום והסכמה מראש, בפרטי ממני בכתב.

“תמשיכו להצליח. אוהב את כולכם ומשתדל עד כמה שניתן בכוחותיי לתקן ולבנות את העיר היפה שלנו בס”ד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא לא מסוגל לצאת הוא נרקומן של קבוצות
    13/09/2018 09:54
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תפסיק להתבכיין ותתחיל לעבוד מושליה היקר