הלקוחות זועמים • בפעם הרביעית בחודש: שיבושים ברשת ‘פלאפון’

נוחי גולד
|
ג' תשרי התשע"ט / 12.09.2018 11:44
בפלאפון התגברו במהירות יחסית על התקלה, השנייה ביממה האחרונה – ומסרו כי הרשת חוזרת בהדרגה לתפקוד תקין • התקלות בשבועיים האחרונים נבעו מבעיה במערכת חדשה שאליה החברה משדרגת

בפעם השנייה בתוך פחות מיממה דיווחה הבוקר (רביעי) רשת פלאפון על שיבושים בפעילותה.

ברשת ציינו כי מדובר בשיבושים נקודתיים בלבד.

התקלה תוקנה בתוך זמן יחסית ובחברה מסרו כי הרשת חוזרת לתפקוד תקין בהדרגה ושצוותי הנדסה של החברה ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת.

זוהי התקלה הרביעית ברשת פלאפון בחודש האחרון.

אתמול בערב נרשמו תקלות רבות בפעילות הרשת ולקוחות רבים זעמו על שאינם מצליחים לשגר ולקבל הודעות או לגלוש באינטרנט. כעבור כשלוש שעות תוקנה התקלה.

מנכ”ל פלאפון הסביר כי השיבושים נגרמו בשל עבודת השדרוג של הרשת הסלולרית והורה על הפסקתה.

בשיחה עם NEXTER אמר  רן גוראון, מנכ”ל פלאפון, כי התקלות נובעות משדרוג לא מוצלח של מערכת המנויים – והחברה מחזירה את הלקוחות למערכת הישנה יותר, שעדיין פועלת.

“כל האירועים, מקורם אחד”, הוא מסביר. “אנחנו משדרגים את בסיס הנתונים של הרשת לבסיס חדש של HP ובחרנו במערכת מתקדמת שלהם”. בתהליך הזה משהו השתבש בגלל תקלת יצרן או באג, ובעקבות כך הוחלט לחזור למערכת הישנה.

אתמול הגיבו הלקוחות בזעם רב. “פשוט ביזיון שאין כמותו”, כתב אחד הגולשים. “תתביישו”.

גולשת אחרת זעמה: “חברה פח, פעמיים החודש יש לכם תקלות. אחרי החג מתניידים לחברה אחרת”.

ולקוחה מתוסכלת אחרת כתבה: “נמאס להיות לקוח שלכם”.