נשיא רוסיה באגרת מיוחדת: שפע ברכות ליהודי רוסיה לראש השנה

האגרת של הנשיא פוטין הגיעה ללשכתו של רבה הראשי של יהודי רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר, והיא מתפרסמת בעיתונות הרוסית הרשמית • "עליי לציין בשביעות רצון, כי הארגונים הדתיים של היהדות נוטלים חלק פעיל בחיי המדינה, מצטיינים במעשי צדקה"
נתן פרל
כ"ט אלול התשע"ח / 09.09.2018 11:11

כמיטב המסורת: מזה עשור משגר נשיא רוסיה ולדמיר פוטין אגרת ברכה מיוחדת לקראת השנה היהודית החדשה.

האגרת הגיעה ללשכתו של רבה הראשי של יהודי רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר, והיא אף מתפרסמת בעיתונות הרוסית הרשמית.

באגרת מאחל הנשיא את מיטב האיחולים ליהודי המדינה וכותב:

“אני מברך אתכם לרגל ראש השנה, אחד החגים הגדולים והמכובדים בלוח השנה היהודי. חג זה מסמל ליהודים את הטיהור המוסרי ואת ההשתלמות. בימים אלה עושים האנשים חשבון של השנה שחלפה, מגבשים לעצמם תוכניות לעתיד לבוא.

“עליי לציין בשביעות רצון, כי הארגונים הדתיים של היהדות נוטלים חלק פעיל בחיי המדינה, מצטיינים במעשי צדקה, מבצעים פרויקטים רבי ביקוש בתחום החינוך וההשכלה ומקנים לדור הצעיר את המסורת ההיסטורית והרוחנית העתיקה, את תרבות אבותיהם.

“הקהילות היהודיות תורמות תרומה חשובה להרחבת הרב-שיח הבין-דתי, לחיזוק הידידות בין עמי רוסיה, אותה ידידות הקיימת מזה מאות בשנים.

“אני מאחל לכם בריאות טובה, אושר ועושר, שמחת החג ולדימיר פוטין”.

בתוך כך, ב’איגוד הקהילות היהודיות רוסיה’ סיימו מבעוד מועד את ההכנות לקראת חגי תשרי – במשלוחי תשמישי קדושה למאות הקהילות הפזורות בכל רוסיה, בעלי תפילות ובעלי תקיעות, וסיוע לשלוחי חב”ד וקהילות היהודיות הרבים הפזורים בכל ערי רוסיה.

פוטין

צילום: יחצ

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נכון גם ;
    09/09/2018 12:52
    ישראל
  1. אים היה מאחל למדינת ישראל , שנה טובה ומבורכת .