“עוד קשקוש”: האישום נגד שרה בתיק המעונות יידחה כדי להרחיבו

החשד החדש נגד רעיית ראש הממשלה: מרמה של מבקר המדינה בעניין מימון העסקת יועץ התקשורת ניר חפץ • מקורב למשפחת נתניהו: "למשטרה אין אומץ להודות שאין לה כלום בחקירת שרה נתניהו"
חיים טוויל
כ"ט אלול התשע"ח / 08.09.2018 21:33

מסתמן: פרקליטות המדינה תבקש לדחות את כתב האישום נגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בפרשת המעונות כדי להרחיבו. כך דווח אתמול  פרשן ‘כאן חדשות’ מרדכי גילת.

מקורב למשפחת נתניהו  אמר הערב (מוצאי שבת) בתגובה לכאן: “למשטרה אין אומץ להודות שאין לה כלום בחקירת שרה נתניהו”.

לפי הדיווח, החשד הנוסף נגד נתניהו הוא מרמה של מבקר המדינה יוסף שפירא במימון העסקת יועץ התקשורת ניר חפץ, שמשמש היום עד מדינה בתיקי החקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בין מוסרי העדות בפרשה, לפי הדיווח, נמצאים אחדים מעובדי משרד מבקר המדינה.

ההתפתחות בחקירה מחזקת את עמדת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ביחס לתיק המעונות, לאחר שהתנגד להסדר שהציעה רעיית ראש הממשלה.

“אין להם את האומץ להודות שאחרי שהשקיעו מיליוני שקלים ואלפי שעות עבודה בחקירת שרה נתניהו, אין להם כלום”, אמר המקורב למשפחת נתניהו. “לכן, הם מדליפים חצאי רכילויות כדי לתחזק את הפרשה ולהשאיר אותה בחיים”.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר אמש: “עוד קשקוש. אפשר רק לקוות שכשהאמת תתברר, התקשורת תדווח עליה באותה התלהבות ולא ‘תקבור’ אותה יחד עם סיפורי בדייה אחרים כמו האשמות השווא על חוקרים שנשכרו נטעם משפחת נתניהו או מתלוננת שנשלחה מטעמה. גם כאן, לא רק שאין בשר, אין אפילו עצם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות