אחרי הפיצול עם אלקין: איפה יהיו הכי הרבה ליכודניקים בירושלים?

הייצוג הליכודניקי הגדול בירושלים לא מצוי ברשימות של הליכוד או הרשימה של זאב אלקין • ישנו ייצוג הולם לליכוד כבר היום, דווקא ברשימת 'התעוררות' של עופר ברקוביץ
אריק זיו, ליכודניק
כ"ט אלול התשע"ח / 08.09.2018 23:44

חששתם שלליכודניקים לא יהיה ייצוג במועצת העיר ירושלים? תתעוררו.

הליכוד בירושלים סובל מפיצול. השר זאב אלקין אמנם קיבל את תמיכת ראש הממשלה במירוץ לראשות העיר ירושלים, אך לא קיבל את תמיכת מפלגת הליכוד.

כרשימה, אימץ אלקין את הרשימה של ברקת ‘ירושלים תצליח’, בה הציב אשת שמאל במקום השני ופעיל ‘יש עתיד’ מקום השלישי – כך שאין ליכודניקים במקומות הריאליים.

סניף הליכוד בעיר, שמריץ רשימה הנתמכת על ידי המפלגה, אינו תומך כרגע באף מועמד לראשות העיר. מבחינת הרשימה, לא רבים רואים סיכוי ליותר ממנדט אחד.

ליכודניקים רבים בבירה ומחוצה לה שואלים: איך ייתכן שלליכוד אין ייצוג במועצת עיר הבירה של ישראל – מעוז ליכודניקי?

אבל, למען האמת הייצוג הליכודניקי הגדול לא מצוי בשתי הרשימות הללו. ישנו ייצוג הולם לליכוד כבר היום, ומי שלא יודע על מה אני מדבר, שיכתוב בגוגל ‘התעוררות’ וימצא שהתנועה שבראשה עומד המועמד המוביל על פי הסקרים לראשות עיריית ירושלים, עופר ברקוביץ’, מונה ארבעה מנדטים, כאשר מתוך ארבעת חברי המועצה מטעמה, שלושה הינם ליכודניקים בכל רמ”ח אבריהם – עינב בר-כהן, אלעד מלכא ודן אילוז.

ולמה אני אומר שיהיה ייצוג הולם גם בבחירות הבאות?

כי על פי 3 סקרים שונים, ‘התעוררות’ עתידה לזכות ב-7 עד 8 מנדטים בבחירות הקרובות.

רשימת התעוררות נחשפה השבוע, כאשר במקום השני מוצבת חברת מועצת העיר, שהחזיקה את תיק העסקים בקדנציה האחרונה – עינב בר-כהן, פעילת הליכוד. חבר מועצת העיר אלעד מלכא, מנכ”ל האגודה לזכות הציבור לדעת ופעיל ליכוד ממובילי קבוצת ‘הליברלים בליכוד’ שצוברת תאוצה, הוצב במקום השלישי.

במקום החמישי מוצב חבר המועצה דן אילוז מי שהיה יועץ חקיקה של המפלגה בכנסת ופעיל ליכוד כיום. בתווך במקום הרביעי מוצבת עליזה ארנס, בתו של שר הביטחון לשעבר משה ארנס.

אז איפה יהיו הכי הרבה ליכודניקים בירושלים?

• מתוך ליכודניק

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות