רוססו כתובות, נופצו שמשות: רכבו של הגר”מ מן הושחת ברמת השרון

רכבו של הרב מרדכי מן, רב שכונת קריית יערים ברמת השרון, הושחת הלילה על ידי אלמונים: שמשות הרכב נופצו • במשטרה מעריכים: יש קשר בין השחתת רכבו של הרב לבחירות לראשות העירייה
חיים טוויל
כ"ח אלול התשע"ח / 08.09.2018 20:27

רכבו של הרב מרדכי מן, רב שכונת קריית יערים ברמת השרון, הושחת בליל שבת ועליו רוססה הכתובת “חרדים לבית”, ו”חרדים לבני ברק”. שמשות הרכב נופצו.

המשטרה פתחה בחקירה.

במשטרה מעריכים, כי יש קשר בין השחתת רכבו של הרב לבחירות לראשות העירייה.

מטעמו של ראש העיר, אבי גרובר, נמסר: “מוקיע את השחתת רכבו של רב שכונת קריית יערים, והורה לכל הגורמים לשתף פעולה עם חקירת המשטרה בנושא”.

עוד הוסיף ראש העיר: “מעשה אלים שכזה סותר את ערכי הדמוקרטיה, הסבלנות והכבוד ההדדי שאפיינו את רמת השרון בה נולדתי וגדלתי, ונפעל בנחרצות כדי להוקיע ולמנוע בעתיד אירועים מעין אלו”.

בדף הפייסבוק של רמת השרון חופשית נכתב: “היממה האחרונה החזירה את האלימות לרמת השרון. חזיז הושלך לעבר פעילי מרצ, רכבו של הרב מרדכי מן הושחת ורוסס בכתובת נגד חרדים. המשותף לקורבנות האלימות הוא התנגדותם לגורמים הקיצוניים אשר הגיעו לרמת השרון בשנים האחרונות, ומנסים ברגל גסה להפר את ההרמוניה בין דתיים לחילונים ואת הסובלנות שתמיד איפיינה את העיר.

“לאלימות יש מטרה ברורה: לזרוע פחד בקרב תושבי העיר. בעיר שהתאפיינה בעבר בחופש להתבטא ללא חשש, ובמרחב ציבורי פתוח ובטוח, הבטחון האישי הולך ומתכרסם. *רמת השרון חופשית* מגנה כל אלימות, ותמשיך לפעול להגנה על צביון העיר, ביחד עם פעילי מרצ ועם ידידינו באוכלוסיה הדתית הותיקה בעיר”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי  אמר בתגובה להשחתת הרכב בעיצומה של השבת: “מדובר בחציית גבול אדום במערכת הבחירות. לא יאמן שבערב ראש השנה, במקום לשים את כל המחלוקות והפירוד בצד, ישנם כאלו שלא בוחלים בשום אמצעים ובעיצומה של השבת מרססים על רכב הרב מרדכי מן רב שכונת קריית יערים ברמת השרון, חרדים החוצה.

“אני קורא למשטרת ישראל להתייחס למקרה בחומרה רבה ולהניח את ידה על אותם פורעי חוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות