מחשש לתעמולת בחירות: הוקפאה הנצחת אביה ז”ל של שרה נתניהו

שעות בודדות לאחר שפורסם כי כיכר בקרית הלאום בבירה תיקרא על שמו של שמואל בן ארצי ז"ל, אביה של שרה נתניהו - עיריית ירושלים פרסמה הבהרה: ההחלטה הוקפאה
אריה ריבקינד
כ"ה אלול התשע"ח / 05.09.2018 20:28

שעות לאחר שעיריית ירושלים הודיעה שוועדת השמות העירונית החליטה לקרוא לכיכר בעיר על שמו של שמואל בן ארצי ז”ל, אביה המנוח של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ורחוב על שם אמא של ציפי לבני -הנחה היועמ”ש של העירייה להקפיא את ההחלטה בשל הקרבה לבחירות המוניציפליות ומחשש לתעמולת בחירות.

לפי דיווח ב’החדשות’, בעיריית ירושלים האשימו את יו”ר ועדת השמות, סגנית ראש העיר יעל ענתבי, שכינסה את הוועדה על דעת עצמה ובניגוד להחלטת היועץ המשפטי. לכן, כלל ההחלטות שהתקבלו אינן תקפות ויידרשו דיון ואישור מחודש לאחר הבחירות.

“יש להוסיף כי היועץ המשפטי החליט להעביר את התנהלותה של יו”ר הוועדה, גברת יעל ענתבי לבחינת משרד הפנים והמשפטים בשל העובדה שקיימה את הוועדה בניגוד להנחייתו”, נמסר מעיריית ירושלים.

בעירייה הוסיפו: “העירייה משוכנעת שגם משפחות המונצחים מעוניינות שהליך ההנצחה יעשה באופן תקין, על פי כללי המינהל התקין והחוק ובהתאם להנחיות היועץ המשפטי לעירייה ואנו מצרים על התנהלות חלק מחברי המועצה שפועלים בהתרסה כנגד הוראות היועץ המשפטי לעירייה דבר שאינו מקובל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות