‘למה השתתפת בכנס מנהיגים? אתה מכולתניק!’ • גולדשטיין נגד רמי לוי

שדר 103FM תקף בחריפות את איש העסקים, שדווח כי העלה מחירים לפני החגים: "עושק את אזרחי ישראל, בושה שהדליק משואה. דופק את האנשים שבקושי יש להם כסף לקוטג'. הוא עושה רק למען עצמו"
חרדים 10
כ"ד אלול התשע"ח / 04.09.2018 13:06

 את הסחורה הזו הוא לא קונה: שי גולדשטיין תקף היום (שלישי) ב’מועדון ארוחת הבוקר’ של רדיו 103fm את איש העסקים רמי לוי, לאור הדיווחים על העלאת המחירים ברשת החנויות שלו לפני החגים, ובהמשך לדברים שאמר אתמול לוי בוועידת המשפיעים של חברת החדשות.

בפינת ‘מה הוא אומר’ הביאה לאה לב קטע מדבריו של לוי בכנס שאירגנה ‘חברת החדשות’. בתגובה לכעסם של החקלאים, שטוענים כי לוי רוכש מהם תפוחים בשני שקלים ומוכר ברווח של אלפי אחוזים, נשמע לוי כאומר: “אם אני קונה תפוח בשני שקלים, אתה מקבל 10 מיליון דולר – ואם לא אתה תשלם רק אלף דולר. אתה מוכן?”

שי זעם על נוכחותו של לוי בכנס הזה, וניכר שעוד לא נרגע מכך שהוא גם הדליק משואה בערב יום העצמאות הקודם. “רמי לוי הוא מנהיג? מה הוא מנהיג? הוא איש עסקים. הוא סוחר, מוכר, רוכל, שהדליק משואה ושעכשיו השתתף בכנס מנהיגים. למה? אתה מכולתניק!”

שי המשיך וביקר את לוי: “למה הוא היה צריך להדליק משואה? מה הוא עשה למען המדינה? הוא עושה רק למען עצמו. עכשיו גם מתברר שהרשת שלו מעלה מחירים לקראת החג. הוא עושק את אזרחי מדינת ישראל, מעלה להם את המחירים כדי לדפוק אותם ולהרוויח עוד כסף, בחגים! כשלאנשים יש בקושי כסף לקנות קוטג'”.

שי הביא את הנתונים שפורסמו הבוקר בעיתונות, ולפיהם 21 אחוזים מאזרחי ישראל השנה נאלצים לקצץ את תפריטי ארוחות החג או לוותר עליהן כליל מטעמים כלכליים.

“אין להם כסף לסל שעולה יותר מ-1,000 ש’ל לערב חג, והוא עוד מעלה את המחירים? האיש הזה שנתנו לו להדליק משואה? בושה על המדינה המגעילה הזו ועל האנשים שבוחרים בו, פוליטיקאים מסריחים, למי אתם נותנים להדליק משואה?”

אתמול עלה לוי לשידור בתוכניתה של אילה חסון ב-103fm והכחיש את הדיווח על עליית המחירים. לדבריו, מדובר במבצעים שהסתיימו וכי אחרים החלו. אילה טענה מנגד כי מדובר במכבסת מילים.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השדר חוצפן
    04/09/2018 14:20
    סמדר
  1. רמי לוי הוריד מחירים כדי למשוך לקוחות וזה לגיטימי, גם אחרי שהמחירים עלו הוא עדיין יותר זול מכל שאר הרשתות, אז איפה כאן הבעיה?