דרעי על שריפת תמונתו: “ליבי עם תושבי דרום ת”א, לא נפגעתי מזה”

בטקס הרמת כוסית של ש"ס התייחס אריה דרעי לשריפת תמונתו בדרום תל אביב: "מבין את המצוקה שלהם, הייתי שם כמה פעמים, ומי שלא רואה מה שנעשה שם - לא מבין" • "מאז שנכנסתי למשרד הפנים ועד היום – לא נכנס מסתנן אחד! ההיפך. יצאו בכמויות גדולות מאד"
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשע"ח / 04.09.2018 09:22

בטקס הרמת כוסית של תנועת ש”ס שנערך אמש (שני) בירושלים, התייחס השר אריה דרעי לאירוע שריפת תמונתו בדרום תל אביב בסוף השבוע.

“מדובר בפרובוקציה זולה. לא נפגעתי מזה. ליבי עם תושבי דרום תל אביב. אני מבין את המצוקה שלהם, הייתי שם במקום כמה פעמים, ומי שלא רואה מה שנעשה שם לא מבין.

“הרבה מאד מהתומכים ומהמצביעים שלנו נמצאים שם. אנחנו לא באים שם כתיירים, לעשות סיבוב וללכת. האנשים הכי קרובים אלינו נמצאים שם. כילד אני זוכר כיצד היה נראה דרום תל אביב לפני כן ואיך הוא נראה היום. כאילו הגעת למדינה אחרת”.

לדבריו, “מאז שנכנסתי למשרד הפנים ועד היום – לא נכנס מסתנן אחד! ההיפך. יצאו בכמויות גדולות מאד. אפילו השנה, שאנחנו בבעיה קשה יצאו אלפים”.

דרעי הדגיש: “אין אבן שיכולתי לעשות מבחינה משפטית או אחרת שלא עשיתי. אם מבחינת חוק הפיקדון ועוד. לצערי, יש דברים שלא תלויים בנו. לא אנחנו גרמנו למדינות השלישיות לחזור בהם ולהוריד את המתווה שהובלנו.

“יחד עם זאת, אנחנו ממשיכים לעשות לרווחת התושבים, כולל תקציבים גדולים שהעברנו בהחלטת ממשלה תקציבים גדולים מאד לטובת דרום תל אביב, להתחיל לתת לתושבים שסובלים שם בפעולות יומיומיות. הנציגים שלנו שם בעירייה עושים שם פעולות יומיומיות ושקטות, לא בפרובוקציות ולא בכותרות, פעולות גשמיות ורוחניות בכל מה שניתן.

“אנחנו באמצע מהלך גדול, אני מקווה שהוא יצלח ונוכל לפתוח דרך המלך בלי צורך בתחנות ביניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות