מסיימים שנה עם טעימה רוחנית ‘בכינר גליל’: עם המרצה הרב מדרכי נויגרשל

ב'כינר' סימנו את השבת כמרגוע לגוף ולנפש: מועד טוב להתרענן להחליף כוחות בשילוב חוויה אינטלקואלית מדהימה • את השבת ילווה המרצה הבכיר הרב מרדכי נויגרשל, לצד חבילת נופש משודרגת
חרדים 10
כ"ד אלול התשע"ח / 04.09.2018 02:08

זו הזדמנות שלכם לסיים את השנה עם שבת מזן אחר: מלון ‘כינר גליל’ מציע חופשה משולבת במטען רוחני בסוף השבוע שבת פרשת ניצבים (כ”ז כ”ח באלול 7/8/09) – הזדמנות לחוות את השבת האחרונה במרגוע לנפש ולגוף, רגע לפני פתיחתה של שנה חדשה וטובה ומלאת שפע.

ב’כינר’ סימנו את השבת כמרגוע לגוף ולנפש. מועד טוב להתרענן להחליף כוחות בשילוב חוויה אינטלקואלית מדהימה.

את השבת ילווה המרצה הבכיר הרב מרדכי נויגרשל. הרב נויגרשל יעמיק את המשמעות והתוכן של ראשיתה של שנה וסופה של שנה. במבט חדשני ומאתגר אודות התפקיד שלנו בימים אלו.

כל זה לצד חבילת נופש משודרגת הכוללת את כל המעטפת האיכותית והחווייתית שמספק לכם סוף שבוע רגוע על שפת הכנרת .

ב’כינר’ מצפה לכם  חווית אירוח, הכוללת חבילת פינוקים תכניות, ברמה אחרת.

המלון חווה בחודשים האחרונים תנופת התחדשות, שמשדרגת את החופשה שלכם. החדרים החדשים והמפוארים, הריהוט החדש, הפכו את חווית האירוח במלון לחוויה יוקרתית ומפנקת. קו העיצוב והגימור חדשני ומותאם לקו העיצוב של מלונות היוקרה. כל אלו בתוספת לאורחות השף, עטופות באווירה שבתית, הופכות את החופשה ב’כינר’ לאטרקציה בלתי נשכחת.

ב’כינר’ שמים דגש מיוחד על השירות האישי שהפך לסמל המסחרי של המלון. זאת במקביל להקפדה מיוחדת על כללי הכשרות המחמירים שהונהגו בבית המלון, שרכש לעצמו את השם כמלון כשר למהדרין המותאם באופן מוחלט לדרישות המחמירות של הנופש החרדי.

בנוסף הנהלת המלון מעניקה תשומת לב מיוחדת למילוי כלל הצרכים הייחודים של ציבור הנופשים הדתי והחרדי.

כמו בתי כנסת ומקווה ועוד שעומדים לרשות ציבור שומרי התורה. בנוסף לשמירת השבת במרחב בית המלון, ודאגה לאווירה של שבת יהודית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות