בקרית גת חגגו שלש שנים להקמת המרכז הרפואי של ‘לאומית-רמות דוד’

את האירוע כיבדו בהשתתפותם אדמורי"ם ורבנים, ראש העיר, מנכ"ל העירייה ומנכ"ל מוסדות החינוך והחסד הרב מאיר שלמה גרינברג, לצד אישים חשובים מנכבדי הקהילה
חרדים 10
כ"ד אלול התשע"ח / 04.09.2018 02:03

ביום שני שעבר נערך אירוע מיוחד לציון שלוש שנים להקמת ופתיחת המרכז הרפואי רמות דוד של ‘לאומית’ בתוככי הקריה החרדית בקרית גת, בהשתתפות מנהל אזור לכיש בנימין גולברט והנהלת המחוז.

את האירוע פיארו בהשתתפותם נכבדי הקהילה בראשות האדמו”ר משומרי אמונים, רב העיר קריית גת הגאון רבי משה הבלין, רבה של קהל חסידים הרב חרז, הרב שלום מאיר מחשובי מוצ”י הקריה והרב יוסף ברקוביץ מחשובי היועצים והמרצים בישראל.

כמו כן השתתפו חשובי ועסקני הקריה ביניהם הרב מאיר שלמה גרינברג מנכ”ל מוסדות החינוך והחסד, והרב מאיר ואזנה מנכ”ל העירייה ויו”ר מעל”ה ונכבדים נוספים.

את האירוע הנחה מנהל קשרי הקהילה של לאומית בעיר הרב אהרן זיידל, שציין את המובא במקורותינו ששלוש שנים הינם חזקה, ובפרט במקום זה המתפתח בצעדי ענק, והמטופלים רואים בו מקום איכותי ומקצועי ברמת שירות גבוהה ודיסקרטיות מלאה.

הרב זיידל ציין את העובדה על ההצלחה הרבה בשנת תשע”ח עם הצטרפותם של מאות מתושבי הקריה לשירותי לאומית.

לאחר מכן כובד בדברי ברכה רב העיר, שציין את חשיבות ימים אלו של חודש אלול וציטט מפרשת השבוע בעניין ‘שלש שנים ערלים’ וחיזק את מנהלי המקום להרבות פעלים בעשיית חסד ורפואה ובירך שיישמע במקום זה רק קול ששון ושמחה.

ראש העיר אבירם דהרי, שמלווה את המקום עוד לפני הקמתו, נשא דברי שבח והלל על מקצועיות ואיכות הרפואה ובירך לעוד שנים ארוכות של פריחה ושגשוג.

כן נשאו דברים הרב שלום מאיר שהביא עדות אישית על השירות הייחודי והיחס המצוין מהנהלת הסניף ומנהל קשרי הקהילה, והעלה על נס את רמת השירות יום וליל לטובת המבוטחים.

הרב מאיר שלמה גרינברג, מנכ”ל המוסדות וממקימי הקריה החרדית, העלה זיכרונות מהקמת הקריה והתפתחותה לבלי הכר כיום, כאשר ציבור כה גדול השתקע במקום ולאומית נותנת לו מענה זמין ומקצועי. הוא סיפר בנימה אישית את היכרותו עם נציגי הקופה ברמות דוד ואיך הביעו נכונות לסייע בשירות אישי ומיוחד.

כן נשא דברים מרתקים הרב יוסף ברקוביץ שציין את הדיסקרטיות הרבה שנשתבחה בה ‘לאומית’, בין יתר היתרונות של השירות והמקצועיות, וציין כי אין זה מובן מאליו שדבר לא יוצא מכותלי הבית הזה.

כמו כן הרחיב אודות התחושה הנפלאה של הלקוחות בלאומית ושימת דגש על הרוגע הנפשי, ועשיה מעל ומעבר לשעות ולסטנדרטים המקובלים, תוך שהוא מעלה על נס  את השירות המיוחד במינו של מנהלת המרכז הרפואי הגב’ מנדלסון ויתר העושים במלאכה.

במילים נרגשות הודה מנהל האזור  בנימין גולברט לרבנים שטרחו לכבד את לאומית בנוכחותם, וציין כי בשנה הבעל”ט יורחבו שירותי הרפואה בקריה החרדית בנוסף לאלו הקיימים כיום ואשר הציבור התברך בהם, וציין לשבח את פעילות המרכז הרפואי כפי שנשמע מדברי הרבנים במתן השירות המיוחד והמקצועי של הנהלת הסניף ומנהל קשרי הקהילה.

האדמו”ר משומרי אמונים איחל ברכה והצלחה לכל הצוות בכל מעשי ידיהם, ושימשיכו לדאוג לכלל ולפרט בענייני שמחה כל הימים.

בסיומה של שעת התרוממות במחיצת הרבנים איחל הציבור שנתאסף לברך שיימשכו הפעולות הנשגבות הנעשות במקום זה ושתהא השנה הבעל”ט שנת עשייה טובה לטובת הלקוחות כולם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות