שקד: “40 מנדטים? בפעם האחרונה שהיה לליכוד 40 הייתה ההתנתקות”

שרת המשפטים איילת שקד לאמנון אברמוביץ בוועידת המשפיעים של 'החדשות'. לא אתן לך את התענוג לאתרג שוב ראש ממשלה" • ''אחרי עידן נתניהו, בנט מתאים להיות ראש ממשלה''
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשע"ח / 03.09.2018 22:39

שרת המשפטים איילת שקד הזהירה הערב (שני) כי אם מפלגת הליכוד תגיע ל-40 מנדטים בבחירות הבאות, ראש הממשלה בנימין נתניהו עלול להקים ממשלת שמאל – בלי הבית היהודי.

שקד אמרה לאמנון אברמוביץ’ בוועידת המשפיעים של חברת ‘החדשות’: “בפעם האחרונה שהיה לליכוד 40 מנדטים הייתה ההתנתקות. לא אתן לך את התענוג לאתרג שוב ראש ממשלה”.

על האפשרות שתתמודד בעתיד על ראשות הממשלה אמרה שרת המשפטים: ”אני מאמינה במקום שבו אני נמצאת בו, וחושבת שאחרי עידן נתניהו, בנט מתאים להיות ראש ממשלה”.

על המסתננים ומחאת תושבי דרום תל אביב – אמרה שקד: “מדינת ישראל הפכה ללשכת התעסוקה של יבשת אפריקה. אם לא היינו שמים לזה סוף, היו ממשיכים להגיע לכאן מאות אלפי ומיליוני מסתננים.

”מדינת ישראל קמה כמדינת הלאום לעם היהודי ואנחנו לא יכולים להיות סידור העבודה של יבשת אפריקה”.

שר החינוך נפתלי בנט, יו”ר הבית היהודי, השמיע היום בוועידת המשפיעים דאגה דומה לזו של שקד: “נתניהו עם 40 מנדטים זה חיסול הבית היהודי”.

לדבריו ראש הממשלה לא ירצה להרכיב קואליציה עם הבית היהודי בממשלה הבאה. “ב-2013 דילג עלינו ורצתי לעשות את הברית עם לפיד. ב-2015 המזל היה שליברמן נשאר בחוץ. הוא יכול להביא את יש עתיד או את אבי גבאי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות