פלאפון: השלמנו הטיפול בשיבושים • לקוחות: עדיין יש לנו שיבושים

אחר קרוב ליממה של שיבושים, התקלה ברשת פלאפון נפתרה אצל חלק גדול מהמנויים, אבל חלקם עדיין מתלונן על שיבושים • מנויים זועמים מאיימים בנטישת החברה
נוחי גולד
כ"ג אלול התשע"ח / 03.09.2018 09:37

אחרי  קרוב ליממה של שיבושים: חברת פלאפון פרסמה הבוקר (שני) הודעה ובה מסרה כי במהלך הלילה “הושלמו העבודות לטיפול במנויים שחוו אתמול שיבושים בשירות”.

עם זאת, גם כעת , חלק מהמנויים עדיין חווים שיבושים בהוצאת וקבלת שיחות. בחברה אומרים כי הם ממשיכים לנטר את הרשת ולטפל במקרים נקודתיים של חוסר זמינות. עדכון נוסף ייצא כאשר הרשת תחזור לשגרה מלאה.

אתמול לא הצליחו מאות אלפים מלקוחות החברה להוציא, לקבל שיחות, או לגלוש באינטרנט.

לקוחות החברה הגיבו אתמול בזעם גדול על התקלה החמורה, וחלקם איימו בנטישת החברה. “אל תמהרו.. הכל בסדר קחו את הזמן… אנחנו כבר מתניידים לחברה אחרת!”, כתב אחד מהם. “פשוט גועל נפש על כל הנזקים שאתם גורמים לנו! אתם אולי חושבים שאנחנו בידיים שלכם?! אז זהו שלא! היום או ליתר דיוק עכשיו מתניידים לחברה אחרת. תתביישו”.

לקוחה אחרת אמרה: “היום שלי כבר אבוד. כעצמאית אם אין לי מספר, אין לי איך לקבוע פגישות”.

לקוח נוסף, הוסיף: “אחרי שאני מקבל את הקו לפלאפון אני כבר לא אשאר בחברה כי הנזק הכלכלי הוא עצום”.

מנכ”ל פלאפון אמר אמש: “ראשית ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום. ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי עליו נודיע בהמשך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות