“עברתם גבול, ביזיון!” • הלקוחות עצבנים: תקלה נרחבת ב’פלאפון’

לקוחות רבים של חברת פלאפון לא מצליחים להוציא ולקבל שיחות • החברה: "אנו פועלים במלוא המרץ לפתור את התקלה ולהשיב את השירות לסדרו בהקדם" • לקוחות: "פעמיים בשבוע? פשוט ביזיון! מי ישלם על כל הנזקים?"
נוחי גולד
כ"ב אלול התשע"ח / 02.09.2018 13:54

לקוחות רבים של חברת פלאפון, מכל חלקי הארץ, מתלוננים כי הם לא מצליחים להוציא ולקבל שיחות – כמו גם על תקלות בשירותי האינטרנט.

רבים מן המשתמשים טוענים  כי מדובר בתקלה שנייה השבוע.

החברה אישרה את קיום התקלה ופרסמה בצהרים בעמוד הפייסבוק שלה: “לקוחות יקרים, קיימים שיבושים בקבלת והוצאת שיחות לחלק ממנויי החברה. אנו פועלים במלוא המרץ להשבת השירות לסדרו בהקדם. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים על הסבלנות”.

אבל ההודעה לא הרגיעה את הלקוחות הזועמים.

“תודה באמת שאתם נזכרים להודיע אחרי שכבר כמה שעות אין לי קו ולא ידעתי למה. כבר חשבתי שיש לי תקלה בטלפון. פשוט בושה השירות שלכם, לא הגיוני שלא מעדכנים את הלקוחות על תקלה”, כתב עופר גלזר בתגובה.

לקוחות רבים גם התלוננו שדווקא ביום פתיחת הלימודים הם צריכים להתמודד עם התקלה: “היום הכי מלחיץ בשנה, דווקא היום. לפחות תתנו צפי לפתרון התקלה. ביזיון”, כתבה ורד נחמני.

גולשת נוספת כתבה: “ביזיון!!!! יש אנשים שזה כלי עבודה שלהם, מילא מה שקרה ביום חמישי אבל גם היום?? עברתם את הגבול!”

“פעמיים בשבוע?? פשוט ביזיון!!! יש אנשים שהעבודה שלהם תלויה בפלאפון! מי ישלם על כל הנזקים?”, זעמה עוד גולשת.

וטלי כהן כתבה:  “זו פעם שניה שזה קורה. יום חמישי הייתי מושבתת חצי יום, ועכשיו גם? מה יהיה? חובה לארגן תביעה ייצוגית! נמאס!”

בשעות הערב נמסר מחברת פלאפון, כי לאחר שעות של עבודה מאומצת מקור התקלה אותר וחל שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת.

“לאורך היום ובמהלך הלילה יעבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון”, אמרו. “השירות מוחזר בהדרגה גם למנויים שמספרם מתחיל בספרות 6 ו-7 באמצעות עדכון תוכנה המבוצע על מנת להחזיר אותם לפעילות תקינה”.

בחברה מבקשים מהלקוחות שחוו שיבושים לכבות ולהדליק את המכשיר הנייד, מאחר שפעולה זו יכולה לזרז את החזרת השירות למנוי.

“ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום”, הודיע רן גוראון, מנכ”ל פלאפון. “ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי שעליו נודיע בהמשך. נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול כפי שעשינו לאורך כל היום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות