“הדמוקרטיה פה היא חגיגה…”: סרטון סאטירי מציג ח”כ ערבי • צפו

סרטון סאטירי שהפיקה חבורת "צבר", בשיתוף עם תנועת "דרך חיים", מציג חבר כנסת ערבי המנצל את היותה של ישראל מדינה דמוקרטית - כנגדה • יוצרי הסרטון: "התרגלנו למציאות מוזרה ובלתי נתפסת"
אבי כץ
י"ח אלול התשע"ח / 29.08.2018 10:57

בסרטון חדש שהשיקה היום (רביעי) חבורת ‘צבר’, בשיתוף עם תנועת ‘דרך חיים’, נראה חבר כנסת ערבי בלשכתו בכנסת, נואם במליאה, מסתובב ברחבי הכנסת ו”מסית חופשי כנגד המדינה”.

הפזמון החוזר על עצמו לאורך הסרטון הוא: “הדמוקרטיה פה היא חגיגה, אין בשום מקום כזו מדינה”.

במהלך הסרטון חבר הכנסת נראה משתתף בהפגנה למען שחרור פלסטין עם דגלי אש”ף, דוחף שוטר הבא לשמור על הסדר במקום, משתתף במשט לעזה הכולל “גם קצת מכות עם חיילים”, מנחם משפחה של מחבל – וקורא “אז יאללה תנו כבר עוד טילים!”

עוד נראה חבר הכנסת בסרטון כשבלשכתו מוצבת תמונתו של אבו מאזן, מעודד את החמאס במלחמתו בישראל, מגניב טלפונים סלולריים לבית כלא, משום ש “עם חסינות אני הכל יכול”, ומסיים במשפט: “כשהמשכורת לחשבון נכנסת, אני צוחק לי צחוק אחד גדול”.

בעז אלברט, מחבורת צבר ויוצרי הסרטון: “התרגלנו למציאות מוזרה ובלתי נתפסת, בה האויב משתמש במשחק הדמוקרטי שלנו נגדנו. מה שאולי  יותר חמור הוא שאנחנו שבויים במשחק הזה, כי הרי זו הדמוקרטיה..

“המציאות הזאת הולכת ומחריפה, ונציגי האויב בכנסת הופכים נועזים יותר ויותר עקב אי יכולתנו להתגונן. אפשר להתעצבן, אפשר למחות, ואפשר פשוט להציג את זה כמו שזה – הם חוגגים עלינו, על הנאיביות שלנו”.

מילות השיר:

מלשכתי אשר בכנסת

מסית חופשי כנגד המדינה

מלהיט רוחות בהפגנה סוערת

ואם צריך, אדחוף שם בקטנה

יש לי יום יום חג

יש לי חג יום יום

הדמוקרטיה פה

היא חגיגה

יש לי יום יום חג

יש לי חג יום יום

אין בשום מקום

כזו מדינה

משט לעזה איזו בריזה

כולל גם קצת מכות עם חיילים

לגיבורי חמאס אני מצדיע

אז יאללה תנו כבר עוד טילים!

יש לי יום יום..

תמיכה קטנה פה מתבקשת

עם חסינות אני הכל יכול

כשהמשכורת לחשבון נכנסת

אני צוחק לי צחוק אחד גדול

יש לי יום יום..

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות