הרבי מדזי’קוב ויז’ניץ קבע מזוזה בפתח מכון הגסטרו ילדים במרכז הרפואי ‘שמיר’

בבית הכנסת של המרכז הרפואי הבחין האדמו"ר בתעודת הכשרות של ועד העירובין בני ברק - והביע התפעלותו מההקפדה על שמירת השבת, הכשרות ויצירת תנאים הולמים למגזר החרדי במרכז הרפואי 'שמיר-אסף הרופא'
חרדים 10
י"ח אלול התשע"ח / 29.08.2018 01:13

מעמד מרגש נרשם השבוע במרכז הרפואי ‘שמיר’, בביקור המיוחד של האדמו”ר מדז’יקוב ויז’ניץ, שהגיע לקבוע מזוזה בפתח מכון ויחידת גסטרו ילדים המתקדם והחדש – שנפתח לאחרונה במרכז הרפואי, כחלק משורה של מחלקות מתקדמות וחדשניות שנפתחו במרכז הרפואי ‘שמיר’.

האדמו”ר התבקש על ידי רב המרכז הרפואי, הרב פדידה, לכבד את בית החולים בקביעת מזוזה באגף החדש. האדמו”ר נעתר לבקשה וקבע את המזוזה בפתח המכון.

במהלך הדברים ציין נציג הנהלת המרכז הרפואי, כי בקרוב תפתח מרפאת אלרגיה חדשה ומתקדמת במרכז הרפואי.  האדמו”ר בירך את הנהלת המרכז הרפואי שיזכו להיות שלוחים נאמנים להביא מזור ומרפא לכל חולי עמו ישראל.

בביקור בבית הכנסת של המרכז הרפואי הבחין האדמו”ר  בתעודת הכשרות של ועד העירובין בני ברק לעירוב במרכז הרפואי. הוא הביע את התפעלותו מההקפדה על שמירת השבת והדאגה של רב המרכז הרפואי, שהעירוב יהיה בתכלית ההידור.

הרב סיפר לאדמו”ר על ההקפדה בכשרות המטבחים בבית החולים. זאת בנוסף לכשרות המהודרת לה זוכים היולדות החרדיות בבית החולים, המקבלות אוכל איכותי בכשרות המהודרת של בד”ץ העדה החרדית.

הרב פדידה ציין לטובה את הנהלת המרכז הרפואי, שהשכילה להשקיע משאבים לא מבוטלים בהפיכת חלק גדול מהמרכז הרפואי לאפשרי לכניסת כהנים: “זכינו להיות בית החולים הראשון שמקבל תעודת כשרות של ארגון ‘טהרת כהנים’, המתירה את הכניסה לכהנים למגוון מחלוקת בבית החולים כולל יחידת הגסטרו החדשה”.

האדמו”ר ביקש לקבל פרטים על פעילות הדלתות החשמליות בשבת. הרב פדידה הדגים בפני האדמו”ר והמלווים את האופן שבו פועל הרמזור, המאפשר מעבר כשר בשבתות בבית החולים.

הרב חיים ברויער, שנלווה לאדמו”ר, ציין בפניו, כי לפני חודש נולדה לו למזל טוב בת במרכז הרפואי ‘שמיר’, והוא ראה מקרוב את היחס המיוחד לו זוכה היולדת החרדית בכל התחומים, כולל בתחום הכשרות וההסעות.

האדמו”ר הביע התפעלות מהמסירות של רב המרכז הרפואי לכל נושא הכשרות ויצירת תנאים הולמים למגזר החרדי במרכז הרפואי.

רב המרכז הרפואי, הרב הראל פדידה: “הייתה לנו הזכות השבוע שכ”ק האדמו”ר שליט”א, יזכה אותנו בקביעת מזוזה ויראה מקרוב את המאמץ שאנחנו בסיוע ובגיבוי של הנהלת המרכז הרפואי עושים בכל הנושאים הקשורים לכשרות ולשהיית יולדות ומאושפזים במרכז הרפואי שלנו”.

 פרופ שירין חיים, מנהל המכון  לגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד: “אני מודה לאדמו”ר מדז’יקוב ויז’ניץ שבא לכבד אותנו בקביעת מזוזה במכון הגסטרו החדש, ומזמין את הציבור הרחב  לבוא ולהתרשם ממכון הגסטרו לילדים החדש, שיפתח בקרוב עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בשילוב  שירות אישי ומקצועי בסטנדרטים הגבוהים של המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות