שיחפשו אותו • טראמפ עצבני על גוגל: מציגה עלי רק רע. זה יטופל

הנשיא טען בציוץ כי חברת גוגל מטה את תוצאות החיפוש של המילים 'טראמפ חדשות' - כך שמתקבלים 96% ידיעות מהתקשורת השמאלנית • גוגל הגיבה: "אנחנו לעולם לא מדרגים תוצאות כדי לבצע מניפולציה על עמדה פוליטית"
נוחי גולד
י"ח אלול התשע"ח / 28.08.2018 23:22

בציוץ שפרסם היום (שלישי) הנשיא דונלד טראמפ, הוא האשים את חברת ‘גוגל’ בביצוע מניפולציה על תוצאות החיפוש – כך שיוצעו לגולשים רק תוצאות שליליות כאשר מקלידים את שמו ו’חדשות’.

“תוצאות החיפוש בגוגל ל’טראמפ חדשות’ מציגות רק את הדעות או הדיווחים של ‘תקשורת הפייק ניוז'”, צייץ הנשיא בחשבון הטוויטר שלו. “במילים אחרות, הן (התוצאות) מוטות עבורי ועבור אחרים כך שכל הסיפורים והחדשות רעים”.

בהמשך הוא הוסיף:  “לא חוקי? 96% מהידיעות ב’טראמפ חדשות’ הן מהתקשורת השמאלנית, מאוד מסוכן. גוגל ואחרים משתיקים קולות של שמרנים ומסתירים מידע וחדשות טובות. יש להם את השליטה לבחור מה נראה ומה לא. זה מצב חמור מאוד – והוא יטופל”.

בחברת גוגל התייחסו לטענותיו של הנשיא, והצהירו כי תוצאות החיפוש של החברה אינן מוטות פוליטית.

“כשמשתמשים מקלידים ביטויים לחיפוש בגוגל, המטרה שלנו היא לוודא שהם מקבלים את התשובות הרלוונטיות ביותר תוך שניות. החיפוש לא מציב אג’נדה פוליטית ואנחנו לא מטים את התוצאות שלו לפי אידאולוגיה”, הצהירה החברה.

“בכל שנה אנחנו מוסיפים מאות שיפורים לאלגוריתמים שלנו כדי לוודא שהם מציפים תוכן באיכות גבוהה בתגובה לביטויי החיפוש של המשתמשים.

“אנחנו ממשיכים לעבוד על שיפור חיפוש גוגל ואנחנו לעולם לא מדרגים תוצאות כדי לבצע מניפולציה על עמדה פוליטית”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות