מחר: משפטם של שני המלצרים שתקפו ופצעו את העסקן בני וולקן

בבית המשפט לנוער בת"א יתקיים מחר, בדלתיים סגורות, משפטם של שני הנערים שתקפו ופצעו לפני שלושה חודשים את העסקן בנימין וולקן, פעיל במאבק במסיון וכתות • השניים מואשמים בתקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפה סתם ופציעה
חיים טוויל
י"ז אלול התשע"ח / 28.08.2018 20:45

בבית המשפט לנוער בתל אביב יתקיים מחר (רביעי), בדלתיים סגורות, משפטם של שני הנערים שתקפו ופצעו לפני שלושה חודשים את העסקן בנימין וולקן,  חסיד באבוב, ופעיל במאבק במסיון וכתות.

השניים מואשמים בתקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפה סתם ופציעה.

וולקן סובל עד היום מנזקי התקיפה האלימה שהתרחשה מחוץ למתנ”ס בבני ברק, שם נחגגה חתונה של שתי חסידויות זעירות.

כתב האישום הוגש לאחר שחקירת המשטרה הובילה תוך מספר ימים לגיבוש תשתית ראייתית נגד שני הנערים החשודים בתקיפה משותפת של וולקן.

החקירה נפתחה לאחר שהתקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה כי אדם הותקף ונפצע ליד אולם אירועים, בו נערכה באותה שעה חתונה, ופונה במצב קל לבית החולים מעיני הישועה בבני ברק.

החשודים, שעבדו כמלצרים בחתונה, נמלטו מהזירה עם הגעת ניידת משטרה.

בעקבות זאת, מחלק הנוער החל בביצוע פעילות חקירתית מורכבת, תוך שימוש באמצעים גלויים וסמויים, ותוך מספר ימים אותרו שני חשודים במעשה ונעצרו.

הנערים, תושבי מרכז הארץ, נעצרו ונחקרו, ובחקירתם קשרו עצמם לאירוע.

מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום לנוער בת”א.

כפי שדווח בחרדים 10, וולקן פונה מהזירה כשהוא זב דם באמצעות אמבולנס לבית החולים ‘מעייני הישועה’, שם עבר בדיקות וטיפול.

“לא הייתי ממארגני החתונה”, סיפר וולקן בשיחה עם חרדים 10. “חזרתי שעתיים קודם מארה”ב, שם השתתפתי בחתונת חצר באבוב. עברתי שם במקום הנכון, בזמן הלא נכון. אחד המלצרים זרק לי משהו על השטריימל. הסתובבתי לשאול אותו: מה זה היה? והוא ענה: אתה רוצה מכות?

“אמרתי: יהיה מכות יהיה משטרה. ואז הוא נתן לי אגרוף ואבדתי את ההכרה. המשקפיים הלכו. הם היו 40-50 על אחד. הוא לקח משהו חד – סכין או אבן, והכניס לי בראש. הם עשו בי לינץ’. יצאתי משם בנס. כל הגוף כואב מחתכים ומכות יבשות. הלך השטריימל, הלכו הבגדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות