“שיחה מרגשת” • רוכב הסוסים ויתר על אליפות העולם בגלל יום כיפור

רוכב הסוסים דן קרמר הודיע ההתאחדות הבינלאומית לספורט הרכיבה כי לא ישתתף באליפות העולם - כיוון שהיא תתקיים ביום הכיפורים • "אחרי חודשים רבים בהם הנושא טורד את מנוחתי וכמה ימים של סערת נפש אמיתית, אני מרגיש כעת הרבה יותר שלם עם ההחלטה שלי"
יוני גרין
י"ז אלול התשע"ח / 28.08.2018 12:51

רוכב הסוסים דן קרמר הודיע כי לא ישתתף באליפות העולם ברכיבה  – משום שהיא אמורה להתקיים ביום הכיפורים.

האירוע מטעם ההתאחדות הבינלאומית לספורט הרכיבה, אשר יתקיים השנה בצפון קרוליינה, הוא שלב מקדים לקראת אולימפיאדת 2020 בטוקיו – שם מקווה ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה להתמודד בפעם הראשונה בתולדותיה.

קרמר הודיע על החלטתו להתאחדות הבינלאומית.

בפוסט שפרסם קרמר – הוא כתב: “לפני דקות אחדות סיימתי שיחת טלפון עם אדם מאוד מיוחד ומכובד, הרב דוד לאו, רבה הראשי של מדינת ישראל ואיש רב פעלים הפועל רבות לקירוב לבבות ויצירת גשר בין העולם הדתי לעולם החילוני בישראל ובתפוצות.

הרב ביקש לחזק אותי לפני כניסת השבת על החלטתי שלא להתחרות באליפות העולם ביום כיפור, וזו הייתה שיחה מאוד מרגשת ומעצימה שנסכה בי בטחון רב על כך שבאמת עשיתי את ההחלטה הנכונה, למרות הפסד הניקוד הספורטיבי החשוב והנזק הכלכלי הכרוך בהחלטתי.

אחרי חודשים רבים בהם הנושא טורד את מנוחתי וכמה ימים של סערת נפש אמיתית, אני מרגיש כעת הרבה יותר שלם עם ההחלטה שלי, שאולי פגעה בי מעט באופן הספורטיבי והכלכלי, אך חיזקה אותי בהרבה מובנים אחרים וגם נגעה בליבם של כל כך הרבה ישראלים ויהודים בארץ ובעולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צדיק!
    28/08/2018 13:44
    בת-שבע
  1. כל הכבוד לו. לא פשוט.