‘מטרידי הפלס שחזרו להטריד, בטח תשמחו שבגללכם חיללתי שבת…’

האם מערך ההטרדות שאיים על בכירים בחברות גדולות במשק, מפרסמים ואנשי פרסום שסירבו לפרסם בביטאון 'הפלס' חוזר? • סמנכ"ל השיווק ורגולציה של חברת החשמל: "נראה לי שהדבר האחרון שמעניין אתכם זה שבת"
יוסף גרינבוים
ט"ז אלול התשע"ח / 26.08.2018 21:33

האם מסע ההטרדות חזר? בשנים האחרונות הפעילו פעילים מרכזיים ב’פלג הירושלמי’ מערך הטרדות מאורגן שאיים על בכירים בחברות גדולות במשק, מפרסמים ואנשי פרסום שסירבו לפרסם בביטאון ‘הפלס’.

במסגרת המערך המיוחד פעלו עשרות פעילים, שנהגו להתקשר בימים ובלילות ולהטריד את הבכירים במשק ובעולם הפרסום.

לפני כשלוש וחצי שנים הוגש כתב אישום כנגד אברהם טריגר, מי שעל פי החשד עמד בראש מערך ההטרדות של ‘הפלג’. הוא הואשם בעבירות של קשירת קשר לביצוע עוון ושידול להטרדה באמצעות מתקן בזק.

שנתיים אחר כך פשטה המשטרה עם כ-250 שוטרים, חוקרים, שוטרי יס”מ, לוחמי מג”ב ובלשים מכל הארץ על בתי 28 פעילים מרכזיים של ‘הפלג’, מכל רחבי הארץ. הם נעצו בחשד כי הטרידו, איימו וסחטו מנהלים ונושאי משרה בכירים בחברות גדולות במשק וחברות ממשלתיות, תוך ניסיון לגרום להם לפרסם בעיתון ‘הפלס’.

מאז גל המעצרים פסקו ההטרדות, אולם נראה כי כעת, ככל שמתקרבים לחגי תשרי עתירי תקציבי הפירסום, שוב יש מי שמתחיל להטריד את בכירי המשק הישראלים.

אחד מהם הוא אורן הלמן, סמנכ”ל שיווק ורגולציה של חברת החשמל.

“למטרידים של עיתון הפלס החרדי שחזרו להטריד – בטח תשמחו לדעת שהתקשרתם אלי בשישי ובשבת בזמן שכאן, במקום שבו אני נמצא, בפורטוגל, הייתה שבת”, צייץ הלמן בחשבון הטוויטר שלו. “בטח תשמחו לדעת שבגללכם חיללתי שבת כאן. בטח תשמחו לדעת שעניתי לשיחות שלכם בשבת. אבל נראה לי שהדבר האחרון שמעניין אתכם זה שבת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות