העיתונאי והפרשן החרדי ישראל כהן מצטרף לתחנת הרדיו ‘קול ברמה’

אבי כץ
|
ט"ו אלול התשע"ח / 26.08.2018 08:58
ישראל כהן, שצמח באתר ‘ככר השבת’, פורש לאחר 8 שנים, ומצטרף לתחנת הרדיו החרדית ‘קול ברמה’ – שם ישמש כפרשן פוליטי וראש דסק חרדים

הבוקר (ראשון) הודיע העיתונאי והפרשן החרדי ישראל כהן על פרישתו לאחר 8 שנים מאתר ‘כיכר השבת’, ועל הצטרפותו לתחנת הרדיו החרדית ‘קול ברמה’ – שם ישמש כפרשן פוליטי וראש דסק חרדים.

בעבודתו העיתונאית סיקר כהן נושאים פנים חרדים וכעת יתמקד לצד נושאים אלו גם בנושאים הפוליטיים שעל סדר היום.

כהן מסר: “אני מודה למשפחת כיכר השבת ובראשה לעורך חיים אילוז ולמוטי לביא על שנים של עבודה משותפת, האימון הרב והגיבוי המלא. לעונג היה לי לעבוד לצד בכירי המדיה החרדית ולהתפתח למקום המקצועי בו אני נמצא כיום”.

כהן הוסיף:  “ברצוני להתמקד באפיקי עשייה חדשים ומגוונים אף הם בתחום התקשורת ולרתום לכך את כל הידע והנסיון אשר צברתי במשך שנות עבודתי הרבות, לצד חשיפתי בכלי התקשורת הכלליים.

“אני מודה למשפחת קול ברמה שנותנים בי את האמון ואת ההזדמנות לרתום את כישוריי למען המערכת ואני מקווה שנזכה לסיעתא דשמיא להמשיך בדרך הנכונה לטובת המאזינים”.

מרדיו קול ברמה נמסר: “אנו מברכים את העיתונאי המוכשר ישראל כהן על הצטרפותו למשפחת קול ברמה ולדסק האקטואליה בפרט. אין ספק שכישוריו הרבים, לצד חריצותו וסקרנותו העיתונאית, יבואו לידי ביטוי בצורה המיטבית ביותר ברדיו קול ברמה”.