אברי גלעד: “אבנרי התאכזר אפילו לחתוליו, מזל ילדיו שלא באו לעולם”

איש התקשורת אברי גלעד פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו, בו התייחס למותו של פעיל השמאל הקיצוני - וכתב כי הוא ותומכיו סבלו מבעיה נפשית: "טרמפיסטים אומללים... התחברו לאויב המר ביותר של עמם"
אבי כץ
ט"ו אלול התשע"ח / 25.08.2018 22:24

איש התקשורת אברי גלעד התייחס היום (שבת) למותו של פעיל השמאל הקיצוני והעיתונאי אורי אבנרי, וכתב עליו  כי היה “ההוגה שמאחורי תנועת ה-BDS” ואדם ש”התנכר למשפחתו, חבריו והתייחס באכזריות אפילו לחתוליו”.

בפוסט שפרסם בפייסבוק – וזכה לאלפי שיתופים ותגובות, כתב גלעד: “השבוע הלך לעולמו אורי אבנרי, ‘פעיל השלום’ כפי שקראו לו בטעות חמורה בתקשורת. אבנרי, ינוח בשלום בכד האפר שלו, היה האב הרוחני של השמאל הפונדמנטליסטי בישראל, ההוגה שמאחורי תנועת ה BDS, ואיש שמורשתו ממשיכה לחיות ברחוב שוקן וסביבותיו ולהשפיע על עולמנו”.

מנחה הטלוויזיה הוסיף: “השבוע התפרסמה צוואתה של אמו של אבנרי. בין היתר כתבה בה כך: ‘לבני אורי אבנרי ת.ז. 39517, מרחוב רופין 10א’, ת”א איני מורישה אפילו אגורה שחוקה אחת מאחר ולא טיפל בי ובמקום זאת הלך לבקר אצל הרוצח יאסר ערפאת’.

“עוד התפרסם השבוע כי אבנרי התנכר למשפחתו, לחבריו, ואפילו לחתוליו התייחס באכזריות. כמו כן בחר לא להביא ילדים לעולם, זכותו כמובן, ומזלם של הילדים שלא באו לעולם הזה.

גלעד כתב עוד: “ליבי למנוח, שלא ידע ליצור קשרים ולבטא אהבה במעגלים הקרובים לו. איני יודע מה הביא אותו למציאות רגשית כה קשה ואומללה, וזה לא ענייני. מה שכן ענייני זה להתבונן בו, וברבים השותפים לקיצוניות עמדותיו נגד בני עמו וארצו, ולראות שפעמים רבות ההתחברות לאויב המר ביותר של עמך היא בסך הכל קריאה של הרצון להרגיש אהוב, להיות שייך, לרפא פצעים עתיקים בנפש, ולא באמת אידאולוגיה. זאת רק תחפושת.

“לולא פגיעתם בנו היתה כה חמורה, היה ראוי שננהג כלפיהם בחמלה ונחבק את הילד הפגוע שבהם”.

גלעד כתב עוד: “השבוע גם פורסם שכ-70% מהמחבלים הפלסטינאים שהיו מעורבים בפיגועים הם אנשים עם בעיות נפש. מעניין. גם בצד שלהם וגם בצד שלנו המענה לתעוקות הנפש הוא פגיעה ביהודים. לא שזה נותן פטור מאחריות, אבל לא לשכוח שבשני הצדדים יש אנשים מאד פגועים שמשתמשים בסכסוך הלאומי כדי לנסות לרפא את עצמם, או לפחות להקל את כאבם.

“בעת הזאת מה שניתן לקחת מהתובנה הזאת היא ההבנה שהסכסוך אינו חמור ומדמם כפי שנדמה, ואם מנקים ממנו את הטרמפיסטים האומללים, המצב ניתן להסדרה שפויה. לא רק צבא צריך פה, גם צבא של פסיכולוגים”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הפוסל במומו פוסל
    27/08/2018 09:49
    גלי
  1. שלוש מילים המביעות את הכל
    אברי גלעד, כשתתרומם לגובה הקרסוליים של אורי אבנרי, אזי תוכל לפצות פה ולצפצף
    עד אז, המשך להתחפר בביצת הגזענות ההומופוביות החולנית שלך בעידוד הגב’ לינור., ובהזדמנות, פנה לטיפול פסיכולוגי, זה עלול לעזור לך

    • משה דוד   27/08/2018 20:53

      אולי תלמד לכתוב ולא שטויות

  2. אבנרי
    28/08/2018 04:47
    בועז
  3. אבנרי היה יצור אומלל שמולאני טיפש שחוץ משנאת כול דבר שלא מסכים עם הדעות המפגרות שלו לא שווה כלום אז עכשיו תהנה איפה שאתה נמצא כי שם אתה יודע את האמת למעלה אין שקר רק חבל שגם אם היה סכוי למשהוא אחרי שישרפו את הגויה שלו לא ישאר כלום את שלום טיפש מטופש

  4. גלי? בחרדים 10...? מה את עושה פה?
    28/08/2018 10:08
    אתי
  5. הומופוביות? סוף סוף אדם עם ראש בריא שלא מתרגש מבכינות של פמיניסטיות וסוטים למיניהם.

    • עמרם בלויא   10/03/2023 13:58

      אין קשר בין פמיניסטיות שמאבקן צודק לבין סוטים למיניהם שתאוותיהם לא לגיטימיות.