הרב זמיר כהן נגד חולדאי: “הביא את כל אשפתות כדור הארץ לת”א”

הגאון רבי זמיר כהן, יו"ר הידברות, תקף את המתרחש בתל אביב: תל אביב הולכת ומקבלת דימוי של מקום יותר ירוד, יותר נמוך, כמו מקומות אחרים..." • קרא לציבור להצביע לנתן אלנתן: "יודע באמת לקדם דברים"
אריה ריבקינד
י"ג אלול התשע"ח / 24.08.2018 13:54

הגאון רבי זמיר כהן תקף אמש (חמישי), בשיעורו השבועי, את ראש העיר תל אביב רון חולדאי ואמ כי הפך את העיר לירודה.

“רואים בתל אביב בשנים האחרונות סחף לביטול המסורת היהודית”, אמר הרב זמיר. “אני לא מדבר עכשיו על שתל אביב תהיה מאה שערים, אבל יש בסיס, שגם אנשים לא דתיים מעוניינים שבמרחב הציבורי המדינה כאן תהיה יהודית, עם תדמית יהודית.

“לא דברים ששייכים לאומות העולם, להביא את כל האשפתות של כדור הארץ לתל אביב שהפכה להיות בכל העולם סמל של מקום לא נקי מבחינה רוחנית, אלא שירודים מציינים את זה כמעלה, אבל שבעלי ערכים בארץ ובעולם, מי שיש לו ערך, בפרט יהודים, תל אביב הולכת ומקבלת דימוי של מקום יותר ירוד, יותר נמוך, כמו מקומות אחרים…”

הוא התייחס בדבריו למערכת הבחירות בתל אביב וקרא למשתתפים, חלקם מסורתיים, להצביע ליו”ר ש”ס בתל אביב נתן אלנתן, שהכריז לאחרונה על ריצתו לראשות העיר.

“כאן בתל אביב יש את סגן ראש העיר (לשעבר) נתן אלנתן שכל מי שמכיר אותו יודע כמה הוא עוזר לאזרחים מכל הלב, בימים, בלילות, מקדיש את זמנו”, אמר הגר”ז כהן. “הוא ברוך ה’ מייצג את היהדות, בצניעות, בענווה, אבל בגאון, יודע באמת לקדם דברים, להפעיל דברים, גם כאן השיעור הזה סייע ועזר. אז אנחנו מכאן גם רוצים לאחל לו את ברכת ישר כח על כל מה שעשה עד היום ומאחלים לו שימשיך לעלות ולהצליח, וכל מי שבידו לעזור ולתמוך ולחזק אותו שיתקדם, שיהיה לו עוד יותר כוחות רעננים עם עזרה ציבורית, שיוכל לבטא את עצמו. כמה שיש יותר גיבוי מהציבור – כך יותר טוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה וחרפה. תומך בחולדאי וזורק מס שפתיים
    27/08/2018 03:40
    פפוועעע
  1. כאילו חולדאי מוקצה והרי אלנתן הוא השטיח אליו
    מה שעושה דרקי היום לרבנים הקב”ה ישלם לו לצמיתות גיהינם