הסיעות החרדיות פנו לנתניהו: “אל תתערב ואל תלבה את סיפור הגשר”

בערוץ השני חשפו היום כי לאחר דבריו של נתניהו אמש פנו הסיעות החרדיות לסביבת ראש הממשלה וביקשו ממנו לא להתערב: "התדרוך שהוצאתם רגע לפני המהדורות פגע בנו, זה היה סוג של פיגוע תקשורתי" • סביבת ראש הממשלה: "קיבלנו מבול של מכתבים"
קובי פינדרוס
י"ג אלול התשע"ח / 23.08.2018 21:55

ביקורת קשה במפלגות החרדיות מול סביבת ראש הממשלה: בערוץ השני נחשף היום (חמישי) כי הסיעות החרדיות פנו אתמול לראש הממשלה וביקשו ממנו שלא להתערב במשבר בניית הגשר בתל אביב – שתוכננו להתקיים בשבתות.

הדברים נאמרו על רקע ההודעה שפרסם נתניהו, לפיה “לא סביר שיעצרו את התנועה בנתיבי איילון באמצע השבוע”.

על פי הדיווח, מיד לאחר פרסום הדברים ביקשו החרדים להעביר לראש הממשלה מסר שלא להתערב.

“צאו מסיפור הגשר”, אמרו לו. “אל תתערב ואל תלבה אותו. התדרוך שהוצאתם רגע לפני המהדורות פגע בנו, זה היה סוג של פיגוע תקשורתי”.

גורמים בסיעות החרדיות אמרו: “לא אהבנו את התדרוך הזה, הוא היה מיותר, הוא שידר מסר שנתניהו הולך עם הציבור החילוני נגד הציבור החרדי”. גורם נוסף כינה את התדרוך של נתניהו: “אמבוש, סיבוב על חשבוננו”.

בתגובה אמרו בסביבתו של ראש הממשלה כי הם שקיבלו “מבול” של שאלות מכתבים, ורצו להסביר שהם לא נגד הציבור החילוני, שלא היה פה משהו יזום – אלא רק תגובה.

כפי שדווח גם ‘בחרדים 10’, אחרי השיחה עבר המסר הבא מצד אנשי נתניהו: השר כ”ץ מטפל במשבר הזה נכון, אנחנו לא מעוניינים להתערב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות